زین پس فروشگاه ایکیا مبلمان و اثاثیه مستعمل با برند ایکیا را از شما خریداری می کند

Submitted on چ., 11/14/2018 - 18:44

زین پس فروشگاه ایکیا مبلمان و اثاثیه مستعمل با برند ایکیا را از شما خریداری می کند
در آغاز هفته جاری در کنفرانس Zero Waste که در ونکوور برگزار گردید، Brendan Seale، رئیس بخش پایداری ایکیا کانادا، از راه اندازی برنامه فروش مجدد مبلمان و اثاثیه مستعمل این برند خبر داده، که به مشتریان امکان می دهد دکور منازل خود را طی روندی بسیار ساده و نسبتا سریع مجددا به ایکیا بفروشند.

به این گونه که مشتریان علاقه مند ابتدا بایست حساب کاربری ایکیا را به نام خود ایجاد کرده و از طریق این حساب کاربری خود مبلمان و اثاثیه مستعمل خود را مجددا به این فروشگاه فروخته و در ازای آن اعتبار درون فروشگاهی دریافت کنند. البته لازم به ذکر است که هر آیتم به ثبت جداگانه نیاز داشته، که دارای سه مرحله می باشد:

ارسال حداقل چهار عکس از اثاثیه مورد نظر
گذشت زمان 72 ساعته جهت تخمین ارزش آیتم مورد نظر
ارائه آیتم به فروشگاه و دریافت اعتبار درون فروشگاهی از فروشگاه منتخب در اوایل ماه جاری، ایکیا همچنین اعلام داشت زین پس بازه زمانی در نظر گرفته شده برای پس دادن محصولات خریداری شده آکبند به 365 روز یعنی حدود یک سال پس از خرید محصول افزایش می یابد. این سیاست پیش از این 45 روزه بود.

اجرای طرح کاهش حداکثر سرعت مجاز در بریتیش کلمبیا
دولت بریتیش کلمبیا از کاهش حداکثر سرعت مجاز در تعدادی از بزرگراه های سطح استان، به ویژه در بزرگراه Sea-to-Sky خبر داد.

بنابه بیانیه Claire Trevena، وزیر حمل و نقل و زیرساخت ها: از زمانی که دولت سابق در سال 2014 میزان حداکثر سرعت مجاز را افزایش داده است شاهد تصادفات جدی و بعضا مرگبار جاده ای بوده ایم. می دانیم که مردم می خواهند سریعا به مقصد برسد، اما هدف ما از اجرای این طرح کمک به حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از حوادث تلخ رانندگی است.

پیش از این بیانیه، Claire Trevena، گزارش تصادفات سه سال اخیر که توسط ICBC جمع آوری شده و سبب حضور پلیس در صحنه تصادف شده بود را بررسی کرد. در این راستا تصادفاتی بررسی شدند که موجب مصدومیت یا فوت سرنشینان شده بودند.

علاوه بر سرعت، انحراف از مسیر، حیات وحش و شرایط نامساعد جوی جزء عوامل رایج حادثه ساز فعلی شناخته شدند.

در نتیجه این بررسی، کاهش حداکثر سرعت مجاز به میزان 10 کیلومتر در ساعت، برای 15 بخش و 570 کیلومتر از بزرگراه، که در آنها تصادفات چشمگیری رخ داده بود، در نظر گرفته شد.

مسیرهایی که در آنها میزان تصادفات افزایش نیافته است، بدون تغییر باقی خواهند ماند.

در این طرح کاهش سرعت بزرگراه های برون شهری، عمده تغییرات به چند بخش از بزرگراه Sea-to-Sky مربوط می شود:

از Horseshoe Bay تا Squamish، کاهش حداکثر سرعت مجاز از 90 کیلومتر در ساعت به 80 کیلومتر در ساعت.
از Squamish تا Whistler، کاهش حداکثر سرعت مجاز از 100 کیلومتر در ساعت به 90 کیلومتر در ساعت.
از Whistler تا Pemberton، کاهش حداکثر مجاز سرعت از 90 کیلومتر در ساعت به 80 کیلومتر در ساعت.

وزارت حمل و نقل همچنین سیستم های اطلاعات جوی را در جاده ها نصب و راه اندازی خواهد کرد. این امر به راننده ها کمک خواهد کرد پیش از سفر اطلاعات دقیقی از شرایط جاده ای کسب کنند.

تعجب نکنید که چرا برای ایمنی بیشتر در بزرگراه 3 از Hope تا Coquihalla و بزرگراه 5 از Hope تا Kamloops، کاهش سرعت اعلام نشده است، حداکثر سرعت مجاز در این بزرگراه ها به ترتیب 110 و 120 کیلومتر در ساعت بدون تغییر باقی ماند.

طبق اعلام RCMP قصد دارد نیروهای خود را در مناطقی که حداکثر سرعت مجاز کاهش پیدا کرده است، گسترش دهد تا اطمینان حاصل شود رانندگان محدودیت جدید سرعت را رعایت می کنند.

منبع
internet

بیشترین بازدید اخبار امروز