دولت بیریتیش کلمبیا از املاک بدون سکنه مالیات می گیرد و به این طریق بعد از چهل سال پول به دست می آورد.

Submitted on س., 08/06/2019 - 17:23

منفعت مالی که دولت بریتیش کلمبیا در سال مالی بدست آورد ۱/۵ بیلیون دلار بود که اساساً وابسته به افزایش قابل توجه درآمد مالیات می باشد بخصوص مالیاتی که از خانه های بدون سکنه گرفته می شود.

بنا بر آژانس خبری کانادا، وزیر اقتصاد استانی، Carole James اعلام کرد که آمار سال مالی ۲۰۱۸-۲۰۱۹ نشان می دهد که برای اولین بار بعد از چهل سال کسر مالی
ندارد. پول مازاد که بالغ بر ۲/۹ بیلیون دلار می باشد به علت افزایش مالیاتی است که بیشتر شامل مالیات درآمد های شخصی، افزایش مالیات درآمد شرکت ها، درآمد جدید مالیاتی از جمله مالیات بر ملک و مالیات کارفرما بدست می آید.

بنا بر گزارش تورنتوپرشنز، وزیر اقتصاد گفت که وی در مورد درآمد حاصله از مالیات انتقال ملک که ۳۱۵ میلیون دلار کاهش داشته است نگران نیست. آخرین دولت لیبرال اساساً بر بازار املاک متکی است تا اینکه مالیات ها را افزایش دهد و دموکراسی جدید دولت جاری یک استراتژی دراز مدت برای اقتصاد است.


BC Finance Minister (Source: CHAD HIPOLITO/THE CANADIAN PRESS )

وی همچنین گفت که در بودجه ی سال مالی، بی سی ۱ بیلیون دلار برای کمک هزینه ی نگهداری کودک سرمایه گذاری کرده است و ۷ بیلیون دلار برای خانه های ارزان قیمت سرمایه گذاری کرده است. هم اکنون اقتصاد جهانی ثابت نیست و این مازاد پول به وضعیت مالی بی سی ثبات می بخشد و نکته قوت به حساب می آید.

وزیر اقتصاد گفت که دولت همچنین مشکلات مالی شرکت های بیمه و انرژی بی سی را به چالش می کشد که هر دو هم اکنون به مدل پایداری تبدیل شده اند.
تورنتوپرشنز

نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز