داگ فورد تصمیم به کاهش حداقل دستمزد دارد!

Submitted on Mon, 07/09/2018 - 16:01

داگ فورد تصمیم به کاهش حداقل دستمزد دارد!

سالها طول کشید که حداقل دستمزد بالا رفت. اکنون طبق گزارش حزب دموکرات جدید NDP، داگ فورد تصمیم به کاهش حداقل دستمزد به 11.4 دلار قبل را دارد.

بنابرین این حزب کمپینی را راه اندازی کرده تا ازین اقدام داگ فورد جلوگیری نماید. چرا که با این کار از کمترین حقوق کارگران سالانه 2000 دلار کم می شود.

پرواز ونکوور به تورنتو: نهمین خط پرواز سودآور در دنیا
طبق گزارش شرکت هواپیمایی انگلیسی OAG، خطوط هواپیمایی بین فرودگاه بین المللی ونکوور (YVR) و فرودگاه بین المللی پیرسون تورنتو (YYZ) سالانه 552 میلیون دلار درآمد دارند.

در این فرودگاه ها روزانه 17 پرواز مستقیم انجام می شود، که به طور کلی شامل 48,253 ساعت پروازی و 11,445 دلار سود در هر ساعت می شود. در فرودگاه بین المللی ونکوور پروازها از ساعت 6:30 صبح آغاز شده و تا نیمه شب ادامه دارند. در فرودگاه بین المللی پیرسون نیز از ساعت 7 صبح تا 1نیمه شب تقریبا هر یک ساعت یک پرواز هست.

هواپیماهایی که در پرواز مستقیم بین این دو فرودگاه استفاده می شوند شامل ایرباس A321، ایرباس A320، بوئینگ 777، و بوئینگ 787 میشود. البته نباید از پرواز های شرکت WestJet غافل شد. از زمانی که این شرکت همکاری خود را با شرکت Air Canada آغازکرده، روزانه 28 پرواز مستقیم بین ونکوور و تورنتو انجام می شود.

در ایالات متحده پروازهای بین فرودگاه بین المللی لس آنجلس به فرودگاه بین المللی جان اف کندی در رتبه پنجم، و پروازهای فرودگاه بین المللی سن فرانسیسکو به فرودگاه بین المللی نیوآرک در رتبه ششم قرار دارند.

تنها خط هوایی که توانسته در این رتبه بندی مرز 1میلیارد دلار را بشکند، شرکت هواپیمایی British Airway با سرویس هوایی بین فرودگاه بین المللی هیثرو لندن و فرودگاه بین المللی جان افکندی است.

شرکت OAG این رتبه بندی را بر اساس برنامه های پروازی و داده های ترافیکی بین آوریل 2017 و مارس 2018 انجام داده است.

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز