کانادایی ها کمتر به رستوران می روند، ۵۱ درصد رستوران ها پول نمی سازند

Submitted on س., 11/07/2023 - 17:28

وعده های غذایی ناهار خوری بیشتر و گران تر می شوند و کانادایی ها شکایت می کنند.

طبق یک مطالعه جدید که توسط آزمایشگاه تجزیه و تحلیل مواد غذایی Agri-Food در Dalhousie و Caddle انجام شده است ، کمتر از ۳۰ ٪ از کانادایی ها از تجربه غذایی اخیر خود راضی بودند.

علاوه بر این ، حداکثر ۸۱ ٪ از کانادایی ها گفتند که متوجه شده اند که قیمت رستوران ها به شدت رو به افزایش است ؛ ۸۰ ٪ از کانادایی ها اذعان کردند که افزایش قیمت انتخاب خود را برای غذا خوردن تغییر داده اند ؛ ۷۷/۱ ٪ از پاسخ دهندگان گفتند که غذاهای ارزان تر را انتخاب می کنند. ۸ ٪ از مصاحبه شوندگان اصلاً برای غذا خوردن بیرون نمی روند.

در عین حال ، تخفیف ها و برنامه های عضویت بیشتر و بیشتر محبوب می شوند. ۷۶/۲ ٪ از کانادایی ها حتی تمایل بیشتری به انتخاب این رستوران های با تخفیف ویژه دارند.

بنا بر گزارش تورنتوپرشنز،‌ انجمن صنعت پذیرایی کانادا اخیراً فاش کرده است که حدود ۵۱ ٪ از رستوران ها در سراسر کشور در وضعیت ضرر قرار دارند که در مقایسه با ۱۲ ٪ قبل از محبوبیت به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

سیلوین چارلیبوئیس ، مدیر آزمایشگاه تجزیه و تحلیل مواد غذایی کشاورزی دانشگاه دالوس ، خاطرنشان کرد: "در حال حاضر ، کانادایی ها سطح رضایت پایینی از غذای رستوران دارند.
تورنتوپرشنزداتکام
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز