خرید یک پنجم خانه‌های کانادا توسط تازه واردین

Submitted on چ., 10/16/2019 - 20:40

بر اساس یک نظرسنجی جدید که روز چهارشنبه منتشر شده است، یک پنجم خانه‌های کانادا توسط تازه واردین خریداری می‌شود و این افراد نقش مهمی در بازار مسکن کانادا

بر اساس یک نظرسنجی جدید که روز چهارشنبه منتشر شده است، یک پنجم خانه‌های کانادا توسط تازه واردین خریداری می‌شود و این افراد نقش مهمی در بازار مسکن کانادا دارند.

به نقل از سی تی وی نیوز، مدیرعامل شرکت املاک و مستغلات Royal LePage که دفتر اصلی آن در تورنتو قرار دارد اعلام کرد بر اساس نظرسنجی اخیر این شرکت، بررسی‌های سال ۲۰۱۹ حاکی از آن است که در صورت تداوم رشد نرخ ورود خارجی‌ها به کانادا، تعداد خانه‌های خریداری شده توسط خارجی ها طی ۵ سال آینده به۶۸۰ هزار باب خواهد رسید.

فیل سووفر، رئیس و مدیرعامل شرکت Royal LePage، تصریح کرد: تازه واردین علاوه بر توسعه اقتصادی کشور به رشد صنعت مسکن نیز کمک می کنند و خریداری خانه را یک سرمایه گذاری مطمئن می‌دانند.

خرید ۲۱ درصد خانه‌های کانادا توسط تازه واردین
بنابر نظرسنجی صورت گرفته ماه سپتامبر از ۱۵۰۰ تازه وارد از جمله مهاجر، پناهنده و دانشجویانی که طی ۱۰ سال گذشته به کانادا آمده‌اند نشان داد که ۲۱ درصد کل خانه‌های کانادا توسط تازه واریدن خریداری شده است.

بطور خاص در این گزارش راجع به انتاریو آمده است، ۴۶ درصد از تازه واردین در انتاریو اقدام به خرید خانه کرده‌اند و این رقم در تورنتوی بزرگ ۳۲ درصد بوده است.

چگونه بهترین مشاور املاک تورنتو ، ونکوور و مونترال را برای خرید یا فروش خانه خود انتخاب کنیم؟
کریس اسلین مدیرعامل شرکت املاک و مستغلات Royal LePage Signature Realty، با انتشار یادداشتی در این رابطه گفت: انتاریو و بخصوص تورنتوی بزرگ از مهاجران بین المللی کانادا سود زیادی برده‌اند.

بنابر نتایج این نظرسنجی و بررسی‌ها تازه واردین کانادا طی سه سال موفق به خرید خانه شده‌اند و حدود ۷۵ درصد آنها با صرفه جویی موفق به این امر می‌شوند و درآمد بالایی ندارند.

از نظر نوع خانه نیز این نظرسنجی نشان می‌دهد حدود ۵۱ درصد از تازه واردین خانه دیتچ، ۱۸ درصد کاندو، ۱۵ درصد خانه‌های شهرکی و ۱۳ درصد نیز خانه نیمه مستقل خریداری کرده‌اند.

از نظر موقعیت مکانی نیز ۸۲ درصد در اولین منطقه ورود به کانادا ساکن شده‌اند و ۵۴ درصدشان کانادا را مکانی مناسب برای کار و زندگی می‌دانند.

منبع
hodhod
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز