حضور سه شهر بزرگ کانادا در لیست برترین شهرهای جهان برای "زندگی جوانان"

Submitted on Mon, 11/05/2018 - 18:54

حضور سه شهر بزرگ کانادا در لیست برترین شهرهای جهان برای "زندگی جوانان"
اخیرا TL;DR Nestpick، موتور جستجوی آلمانی، در تحقیقات اخیر خود 150 کشور مختلف را بر اساس معیارهایی نظیر کار، مقرون به صرفه بودن، آزادی و سرگرمی رتبه بندی کرده که مونترال رتبه 1 کانادا را برای "نسل جوان" و رتبه دوم را در سطح جهانی با اختلافی اندک پس از برلین کسب کرده است.

مونترال شهری است مملو از افراد جوان و گذشته از آن، دارای حداقل چهار دانشگاه بزرگ، چندین دانشکده و موسسه معتبر فنی که بنا بر آن خود را به عنوان شهری کامل برای جوانان بر روی نقشه جهانی اثبات کرده است.

تورنتو و ونکوور نیز در لیست 10 شهر برتر قرار داشته و به ترتیب رتبه پنجم و ششم را از آن خود کرده اند. این یعنی حضور سه شهر بزرگ کانادا در لیست برترین شهرهای جهان.

آیکیا سیاست جدید مرجوع کردن کالا در کانادا را اعلام کرد/ عودت کالا پس از 365 روز
سیاست جدید مرجوع کردن کالای آیکیا در کانادا این بار بهتر از همیشه است.

پس از راه اندازی موفقیت آمیز شعبه جدید هات داگ، این بار آیکیا برای خریداران کانادایی خبر خوشی دارد. راه اندازی فروشگاه مبلمان جدا از پیشرفت در زمینه سیاست مرجوع کردن کالا سبب هیجان مشتریان از شنیدن این خبر می شود.

اکنون به جای آن که پس از 45 روز خرید کالای آیکیا آن را مرجوع کنید، اکنون ضمانت مرجوعی 365 روز برای این کار در نظر گرفته شده است. بله درست است شما یک سال کامل برای تست مبلمان، دکور خانه و لوازم جانبی خود فرصت دارید و در صورت عدم رضایت به موجب گارانتی مرجوعی می توانید کل پول پرداختی خود را دریافت کنید. اطلاعات منتشر شده از این فروشگاه در مطبوعات حاکی از این است که سیاست جدید مرجوع کردن کالای آیکیا بدون هیچ استثنائی شامل تمام محصولات از جمله غذای منقضی شده تا سایر محصولات می باشد.

عبارت «365 روز را ملکه ذهن خود کنید»، این بدین معنی است مشتریان می توانند در این مدت از وسیله خریداری شده استفاده کنند و اگر به هر دلیلی محصول دچار نقض یا عدم کیفیت مطلوب بود آن را عودت داده و تمام پول خود را دریافت کنند.

به نقل از مدیر خدمات مشتریان آیکیا، این سیاست (در نظر گرفتن زمان 365 روز) با هدف تصمیم گیری بهتر مشتری برای نوع چیدمان دکوراسیون منزل طراحی شده است. ضمنا این سیاست بازپرداخت شامل خرید آنلاین نیز می شود.

شما حتی می توانید تشک آیکیا خود را پس از یک سال استفاده عودت دهید و آن را به سادگی با تشک دیگری تعویض کنید. هدف ما جلب رضایت مشتری است.

Lowe's قصد دارد 31 فروشگاه در کانادا بویژه شعب Rona را تعطیل کند
خرده فروشی لوازم خانگی Lowe's قصد دارد 31 شعبه در کانادا شامل 27 شعبه Lowe's و Rona که آمار فروش خوبی ندارند را در بریتیش کلمبیا، آلبرتا، انتاریو، کبک، نیوفاندلند، لابرادور و 20 شعبه در آمریکا تعطیل کند.

مدیر این فروشگاه های زنجیره ای که مرکز آن نورث کارولینا است اعلام کرد این تغییرات در پی استراتژی های اقتصادی جدید شرکت است.

Lowe's در حال حاضر 2390 شعبه در آمریکای شمالی دارد که 630 تای آنها در کانادا هستند.

Sylvain Prud'homme مدیر شعبه های کانادا گفت "تعطیل کردن شعبه ها تصمیمی نیست که به راحتی بگیریم. اما با بررسی تغییرات، به این نتیجه رسیده ایم که این بهترین راه برای آینده سازمان است. همه چیز به آرامی انجام خواهد شد و کارمندان شایسته هنگامی که امکانش فراهم باشد به شعبه های دیگر منتقل خواهند شد."

شعبه های کانادا تا فوریه 2019 بسته نخواهند شد.

Lowe's در رقابت با do-it-yourself giant Home Depot است که شعبه هایش به طور میانگین ماهیانه دو برابر فروش دارند.

کشف سوزن در بسته های شکلات هالووین
یکی از کودکان که در جشن هالووین در Strathmore ،Alta، شرکت کرده بود سوزنی در بسته شکلات هالووین خود پیدا کرد.

کودک به والدین خود اطلاع میدهد و آنها بسته شکلات را چک میکنند و میبینند که در بسته قبلا باز شده است و دوباره با چسب بسته شده است، بنابرین پلیس را در جریان قرار میدهند.

پلیس بعد از این جریان تحقیقات خود را آغاز کرد.

پلیس با تمام افرادی که درآن منطقه زندگی می کنند و احتمال می رود دختربچه شکلات را از آنها گرفته صحبت کرد اما هیچ یک از خانه ها شکلات Rice Krispies را در هالووین به کودکان ندادند و معلوم نیست دختر بچه شکلات را از کجا گرفته است.

پلیس Alta گفت که به نظر نمی رسد این حادثه مرتبط با گزارش های مربوط به وجود میخ و سوزن در شکلاتهای جشن هالووین در Devon و Thorsby باشد.

اگر کسی از این حادثه اطلاعی دارد با شماره 3535-934-403 پلیس Strathmore تماس بگيرد.

دستور اخراج عثمان حمدان، طرفدار و مبلغ داعش، از کانادا صادر شد
سازمان مهاجرت کانادا اعلام کرده که مرد جوانی ساکن بریتیش کلمبیا به علت انتشار پست های حمایتی از اقدامات تروریستی در فیسبوک، خطرناک تشخیص داده شده و دستور اخراج او از کانادا صادر شده است.

عثمان حمدان که اهل اردن است در سپتامبر 2017 توسط دادگاه عالی بریتیش کلمبیا به سه جرم مرتبط با تروریسم متهم شد، اما اداره مهاجرت این اتهامات را دلیل کافی برای اخراج وی نمیدانست.

حمدان در فیسبوک 85 پست منتشر کرده که در آنها از اقدامات تروریستی در کانادا، آمریکا و دیگر کشورهای غربی حمایت کرده است. فیسبوک اکانت های مرتبط با داعش را می بندد، اما حمدان 14 اکات دیگر نیز درست کرد و در آنها به فعالیت پرداخت.

او در پستی از اسارت و به آتش کشیدن یک خلبان توسط داعش حمایت کرده بود، و در زیر ویدیو زنده سوزانده شدن این خلبان، و در جهت توجیه اقدامات داعش نوشته بود "اگر کشتن کودکان صحیح است، چرا کشتن یک خلبان اشتباه باشد؟"

حمدان در سال 2002 و بعد از دریافت مدرک مهندسی الکترونیک از آمریکا به کانادا برای دریافت پناهندگی رفت، او علت این کار را برخوردهای نژادپرستانه بعد از حادثه 11 سپتامبر اعلام کرد. او در سال 2004 نیز به عنوان پناهجو در کانادا پذیرفته شد.

پرونده او در حال بررسی توسط نهادهای مختلف است تا از کانادا اخراج شود.

منبع
internet

بیشترین بازدید اخبار امروز