حذف واسطه‌ها برای ارسال پول به هر جای دنیا

Submitted on جمعه, 04/26/2019 - 00:43

جان توری، شهردار تورنتو از 22 اپریل را به مناسبت ابداعات و نوآوری‌های تورنتو در حوزه بلاک چین، هفته بلاک چین Toronto Blockchain Week نامید که این رویداد

جوامع مهاجر کانادا هزینه های قابل توجهی را برای ارسال پول به خانواده در خانه های سابق خود صرف می کنند. وجود واسطه‌ها این هزینه‌ها را تا 10 درصد می‌تواند افزایش دهد ولی بلاک چین(Blockchain) با حذف واسطه‌ها و استفاده از بیت کوین می‌تواند این افزایش هزینه را از بین ببرد.

به نقل از financialpost، بر همین اساس طی روزهای آینده هزاران نفر برای شرکت در 50 رویداد در رابطه با بلاک چین مانند عملکرد کانادا و کسب و کار جهانی، دولتها و استار تاپها و … شرکت کرده و با دستاوردهای جدید در این حوزه اشنا می‌شوند.

بلاک چین اغلب با ارزهای رمزنگار مانند بیتکوین همکاری دارد با این وجود این ارزها یکی از قابلیتهای بهره برداری از این تکنولوزی است.
سمینافیلم کمدی رحمان ١٤٠٠ با بازی مهران مدیری و محمدرضا گلزار در مونترال اکران می‌شود

بلاک چین اولین رسانه دیجیتال بومی باارزش برای trust protocol بود که اجازه داد طرفین معامله باواسطه یا بی واسطه تجارت کنند.

بلاک چین پتانسل آن را دارد که نه تنها ما را به سوی ذخیره سازی و مدیرت مالی سوق دهد بلکه می‌تواند ما را در بازنگری موسسات مالی و حل مشکلات جهانی مانند درجه مالی، حفظ حریم خصوصی و هویت ما را کمک کند. این قابلیت نیز برای هدایت کانادا ( و تورنتو ) به موفقیت و دانش اقتصادی موفق وجود دارد.

هر روز تقریبا 2 میلیارد دلار کالا و خدمات بین مرز کانادا و ایالات متحده تبادل می‌شود.بلاک چین (Blockchain) ما را قادر می سازد تا زنجیره‌های عرضه را به عنوان «زنجیره های دارایی» بازنگری کنیم بطوریکه هر صاحب سهام – از تولید کنندگان تا عوامل گمرکی، از خرده فروشان تا توزیع کنندگان – از مبدا به کالاها دسترسی داشته باشند.بر همین اساس وال مارت، آی بی ام، فدکس ، مارکس و … کسب و کار آینده خود را بر پایه بلاک چین(Blockchain Week) طراحی کرده‌اند.

در کانادا هوش مصنوعی (AI) مورد استقبال بیشتری واقع شده است اما اخیرا بلاک چین نیز از سوی توسعه دهندگان، کارآفرینان،سازمانهای غیر دولتی،صاحبان کسب و کار، بانکهای مرکزی، سرمایه‌گذاران عمومی و رگولاتورها …. بعنوان خواهران طبیعی تکنولوژی در ساختن یک اقتصاد نوآور مورد توجه واقع شده است.

این هفته کنفرانس جهانی بلاک‌چین Blockchain Revolution Global نیز با حضور بیش از 1300 رئسای صاحبان کسب و کارهای جهانی، کارآفرینان، هنرمندان، سازندگان و رهبران فکری به تقویت موقعیت تورنتو در رسیدن به رهبری جهانی بلاک چین کمک بزرگی خواهد کرد.

توری، شهردار تورنتو خاطر نشان کرد: ما بی‌وقفه تلاش می‌کنیم تا تورنتو را به مکانی جذاب برای نوآوران و کارآفرینان سازگار با محیط زیست و جوامع سالم تبدیل کنیم.

منبع
hodhod

بیشترین بازدید اخبار امروز