حدس بزنید ارزان ترین خانه ای که در سال ۲۰۱۹ در تورنتو فروخته شد چه قیمتی داشت؟

Submitted on س., 10/08/2019 - 19:43

در نزدیکی Danforth and Victoria Park ارزان ترین خانه ای که در تورنتو فروخته شد قیمتش ۳۰۰۰۰۰ دلار بود. این خانه بلافاصله بعد از اینکه لیست شد نظر وسایل ارتباط جمعی را به خود جلب کرد. ستون املاک گلوب و میل به این ملک اختصاص یافت. این مقاله به ما می گوید که قیمت این خانه از قیمت گاراژی که قبل از این خانه لیست شده بود کمتر بود. اخیراً این خانه فروخته شد و قیمت معامله ۴۳۰۰۰۰ دلار بود که بسیار کمتر از حدس قبلی بود.

بنا بر این گزارش آدرس این خانه Scarborough 4 Lucy Ave می باشد.

McCann، مشاور املاک این خانه ی مستقل کوچک گفت که وی از ترفند پایین آوردن قیمت برای جلب مشتری استفاده کرده است تا مشتریان بخصوص مشتریان دست اول را جذب کند.

وی گفت که وی فکر می کند این خانه ی مستقل باید ارزان ترین خانه ی مستقل در تورنتو و تمامی جی تی ای باشد. من اعتقاد دارم که قیمت هیچ خانه ی مستقلی به ارزانی این خانه و کمتر از ۳۹۹۹۰۰ نخواهد بود.

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، این مشاور املاک گفت که این خانه ی مستقل در محل خوبی واقع شده است. آدرس خانه: Greenwood Avenue north of Danforth Avenue این خانه ۲۲ فیت عرض و ۱۰۰ فیت درازا دارد، دوخوابه است، یک دستشویی دارد و دارای یک گاراژ دوچرخه است. مالیات پرداختی این خانه در سال ۲۰۱۹ مبلغ ۱۹۵۷ دلار بوده است.

Ms. McCann همچنین گفت تا جایی که وی مطلع است قیمت دو خانه ی دیگر مشابه این خانه در محدوده ی شرقی ۵۵۰۰۰۰ دلار می باشد. وی قصد دارد که قیمت را زیر ۴۰۰۰۰۰ دلار ببرد تا اینکه در بازار مشتری جلب کند. به اندازه ی کافی مطمئنم که وقتی علامت «برای فروش» نصب شود تلفتن های زیادی دریافت خواهم کرد که بسیاری از مردم می خواهند شخصاً خانه را ببینند و مطمئناً حتی وقت نخواهم داشت که تلفن ها را پاسخگو باشم.

وی همچنین یادآوری کرد که خریداران بالقوه ی بسیاری وجود دارند که می خواهند خانه را قبل از اینکه پیشنهاد رسمی از طرف دیگران مطرح شود، بخرند ولی صاحب خانه موافقت نکرد. اما وی به رسانه ها نگفت که به چه قیمتی فروش رفته است زیرا که قیمت بسیار کمتر از انتظارات فروشنده بود. گفته شد که خیلی ها خانه را دیدند ولی فقط دو مناقصه ی خرید داشت.بنا بر اطلاعات واصله، آخرین معامله ی ارزان مربوط به سال ۲۰۰۴ بود که به قیمت ۱۶۸۰۰۰ دلار فروخته شد.
تورنتوپرشنز

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز