تی تی سی برای هشتمین بار کرایه را افزایش می دهد

Submitted on جمعه, 01/18/2019 - 17:38

در طی ده سال تی تی سی ۸ بار بلیط را گران کرده است. تی تی سی با کمبود بودجه مواجه است و می خواهد قیمت بلیط را ۱۰ سنت بالا ببرد. تی تی سی قصد دارد درباره ی بودجه ی ۲۰۱۹ در روز ۱۸ ژانویه بحث کند با توجه به منابع خبری تی تی سی در حال حاضر با کمبود بودجه ی ۳۳ بیلیون دلار مواجه است. به همین دلیل می خواهد کرایه ها را گران کند.

به گزارش تورنتوپرشنز،‌ سی تی نیوز اعلام کرد شهردار تورنتو روز ۱۷ ‌ژانویه گفت که دولت امسال مبلغ ۱۶۲ میلیون دلار برای بودجه ی تی تی سی اختصاص داده است. امید است که در عرض دو سال ترافیک شهری کلانشهر تورنتو به وسیله ی سریع سازی ساخت مترو آسان گردد.

تورنتو استار و گلوپ اند میل اعلام کردند که در بودجه ی سال ۲۰۱۹ تی تی سی برای افزایش ۱۰ سنت کرایه برای امسال برنامه ریزی شده است.
این افزایش قیمت معادل ۳ درصد افزایش است.

گزارش شده است که این افزایش قیمت شامل افرادی که از tokens و adult Presto cards استفاده می کنند، می شود. کرایه ی هر بلیط نیز هر بار به ازای ۳/۱۰ دلار، ده سنت افزایش می یابد
و همچنان monthly passes نیز به این ترتیب گران تر می شود.

کرایه ی بچه ها رایگان است و کسانی که پول نقد برای بلیط می پردازند باید ۳/۲۵ دلار بپردازند.

بعد از اینکه کمیته بودجه ی تی تی سی را تصویب کرد لازم است که در شورای شهر نیز مورد آخرین شور قرار گیرد

. Jaye Robinson مدیر تی تی سی گفت که وی با هرگونه افزایش قیمت مخالف است.

اگر قانون افزایش قیمت تصویب شود، این هشتمین افزایش کرایه برای تی تی سی در ده سال گذشته خواهد بود. آخرین افزایش قیمت در سال ۲۰۱۷ انجام شد که برای هر بلیط ۱۰ سنت افزایش یافت.

سازمان بودجه همچنان اعلام کرد تی تی سی برای ۱۵ سال آینده به ۳۳ بیلیون دلار نیاز دارد. این پول صرف موارد مختلف از جمله خرید اتوبوس های جدید و به روز کردن امکانات شرکت تی تی سی
تورنتوپرشنز
می شود.

بیشترین بازدید اخبار امروز