تذکر: هنوز حداقل دستمردها افزایش نیافته است!

Submitted on ش., 01/05/2019 - 21:36

‌تذکر: هنوز حداقل دستمردها افزایش نیافته است!
برای بسیاری از مردم قرار بود حداقل دستمزدها از 1 ژانویه، به 15 دلار در ساعت افزایش یابد، ولی هنوز این اتفاق نیفتاده است.

نخست وزیر سابق، Doug Ford، سال گذشته طرح افزایش دستمزدها در پاییز را متوقف کرد. طبق لایحه 47، در سال 2018، ایالت انتاریو افزایش حداقل دستمزدها در اول ژانویه را لغو کرد. همچنین این لایحه بیان می دارد از سال 2020، حداقل دستمزد طبق تورم افزایش می یابد.

در نوامبر 2017، اصلاح قوانین اساسی کارگری، در واقع حرکتی برای افزایش عدالت در محل کار و ایجاد امنیت و موقعیت مناسب برای کارگران آسیب پذیر و خانواده های آنان بود.

اولین حرکت افزایش حداقل دستمزد به 14 دلار در ساعت بود که اول ژانویه 2018 اتفاق افتاد. و قرار بود پس از آن در اول ژانویه 2019 حداقل دستمزد به 15 دلار در ساعت برسد.

Andrea Horwath، رهبر حزب مخالف، این حرکت Doug Ford را در این بازه زمانی محکوم کرد.

دولت انتاریو به تازگی از طرح حذف مالیات شخصی افراد کم درآمد صحبت می کند و این طرح را یکی از بینظیرترین برنامه های این نسل می داند. این طرح جدید شامل 1.1 میلیون خانواده کم درآمد در سراسر ایالت می شود، وبه موجب آن افراد مجرد تا 850 دلار و زوج ها تا 1,700 دلار از مالیات شخصی رها می شوند.

به موجب این طرح، مالیات مشمول افرادی می شود که سالانه بیش از 30,000 دلار درآمد دارند، و برای خانواده ها مشروط به اینکه درآمدشان کمتر از 60,000 دلار در سال باشد، مشمول مالیات نمی شوند.

این قانون از 1 ژانویه 2019 به اجرا درآمده است.

‌تیم هورتونز این بار دونات لقمه ای Timbit با ویژگی Double Double عرضه می کند
طبق روال همیشگی بعید است یک شهروند کانادایی روز خود را با خوردن یه دونات لقمه ای پشت سر نگذاشته باشد.

اکنون خبر خوش دیگری برای طرفداران این دونات محبوب داریم.

از امروز می توانید روزتان را با لذت دو چندان آغاز کنید: یک Double Double برای نوشیدنی و یکی هم برای صرف میان وعده.

فقط برای مدت زمان محدودی شما می توانید جهت سفارش Double Double خود برای Timbit خوشمزه و لذیذ اقدام کنید.

علیرغم Tim’s classic coffee combo جدید، یک سری کامل قهوه های متعدد با طعم های مختلف و نوشیدنی های گرم وارد سبد عرضه تیم هورتونز شده اند.

همچنین دونات Tiramisu، هات Caramel Fudge Hot Chocolate، Caramel Fudge French Vanilla، Caramel Fudge Latte دیگر موارد خوراکی و نوشیدنی اضافه شده به منو فصل هستند.

حتی با اینکه جشن های با شکوه این فصل به پایان رسیده است اما تیم هورتونز می داند که چگونه پس از تعطیلات هم از مشتریان استقبال کند و شادی را برایشان به ارمغان آورد.

‌تورنتو یکی از محبوب ترین مقاصد فیلمبرداری جهان شناخته شد
تورنتو در سراسر جهان به عنوان شهری خوش منظره شناخته میشود، اما به نظر میرسد که جایگاهش را به عنوان مکانی محبوب میان فیلمسازان برای ضبط فیلم هایشان تثبیت کرده است.

این اطلاعات مطابق بررسی های کمپانی GoCompare، مشخص شده است، این کمپانی محل تصویربرداری فیلم های محبوب در سراسر جهان را بررسی کرده است.

این مطالعه از اطلاعات سایت IMDB برای مشخص کردن برترین کشورها، شهرها و جاذبه ها استفاده کرده است. تورنتو در میان 20 مورد اول است.

تورنتو در مقام 15 درست بعد از ونکوور قرار دارد.

سالهای اخیر سالهای بزرگی برای تولید فیلم و برنامه های تلویزیونی در تورنتو بودند، و تورنتو دومین رکورد خود را در سال 2017 با رقم 1.8 بیلیون دلار زد.

این سومین سال متوالی بود که فیلم های خارجی و داخلی، برنامه های تلویزیونی و تبلیغات با سرمایه گذاریشان بیش از 1.5 بیلیون دلار به اقتصاد شهر کمک کردند.

شهردار جان توری گفت "ما به صنعت فیلم و تلویزیون تورنتو افتخار میکنیم و میخواهیم به رشدش ادامه دهد. ما به کار کردن با همکارانمان در این صنعت ادامه خواهیم داد تا آنها چیزهایی که برای ایجاد شغل، جذب افراد با استعداد و خدمت به اقتصاد نیاز دارند در اختیار داشته باشند. محصول نهایی چه در سینما، صفحات کوچک و یه به صورت آنلاین پخش شود ما میخواهیم که تولید در تورنتو انجام شود."

فیلم “Shape of Water” از جمله فیلم هایی است که در تورنتو فیلمبرداری شد و جوایز زیادی را نصیب خود کرد.

‌زنی 25 ساله متهم به ارتکاب 115 جرم، تحت تعقیب پلیس کاناداست
در حال حاضر پلیس کانادا در جستجوی زنی 25 ساله به نام Laetitia Acera بوده، که متهم به ارتکاب 115 مورد جرم می باشد.

پلیس کلگری طی بیانیه ای از مردم کانادا جهت یافتن Acera، تحت تعقیب در سراسر کانادا، درخواست کمک نمود.

پلیس اعلام داشته وی اهل بریتیش کلمبیا (Lower Mainland of British Columbia) و ساسکاچوان (Saskatchewan ) بوده و احتمال حضور وی در هر دو منطقه وجود دارد.

اتهامات Acera در کلگری به اوایل سپتامبر 2018 برگشته و شامل موارد ذیل می باشد:

حمل داروی غیر قانونی
نقض حکم عفو مشروط
حمل سلاح خطرناک
حمل ابزار مناسب جهت ورود غیر مجاز
رانندگی با خودروی بدون بیمه
رانندگی بدون داشتن گواهینامه
حمله مسلحانه
اعمال زور در تصرف اموال
عدم تعامل با حکم دادگاه
ورود غیر مجاز
کلاهبرداری به مبلغ 5000 دلار
سرقت وسایل نقلیه
سرقت مرسولات پستی

در بیانیه منتشر شده Acera، فردی سفید پوست دارای هیکلی متوسط و قدی حدود 5،10 فوت با موی بلوند و چشمان آبی توصیف گشته است.

از افراد آگاه تقاضا می شود با شماره تلفن 1234- 266- 403 یا ایستگاه پلیس محلی خود تماس حاصل نمایند.

جهت تماس به صورت ناشناس می توانید با شماره 18477- 222-800- 1 تماس و یا اطلاعات خود را در وب سایت آلبرتا ثبت نمایید.

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز