تداوم صعود لیبرال‌ها و سقوط محافظه کاران

Submitted on جمعه, 09/27/2019 - 03:02

امروز 26 سپتامبر حزب لیبرال با رهبری جاستین ترودو در ادامه روند رو به رشد روزهای گذشته باز هم شاهد رشد آرای خود بود و در مقابل حزب محافظه کار با رهبری

حزب لیبرال با رهبری جاستین ترودو

امروز 26 سپتامبر حزب لیبرال با رهبری جاستین ترودو در ادامه روند رو به رشد روزهای گذشته باز هم شاهد رشد آرای خود بود و در مقابل حزب محافظه کار با رهبری اندرو شی‌یر با ادامه روند کاهش محبوبیت امروز نیز افت داشت.

به نقل از سی تی وی نیوز، بر اساس نظرسنجی‌ موسسه نانوس امروز حزب لیبرال با 0.3 درصد رشد به بالاترین میزان رشد طی روزهای گذشته دست یافت و موفق به کسب 35.5 درصد آرا شد.

حزب محافظه کار نیز با رهبری اندرو شی‌یر با افت 1. درصدی توانست 33.6 درصد آرا را به سوی خود جلب کند.

حزب نیودموکرات نیز با 1.8 درصد افزایش موفق به کسب 14.5 درصد آرا شد و حزب سبز در رتبه چهارم این جدودل موفق شد با افزایش 0.6 درصدی در آرای خود به 9.5 درصد از آرا دست یابد.

اما امروز برای احزاب بلوک کبکوا و مردم روز خوبی نبود چراکه هر دوی آنها شاهد کاهش آرای خودشان بودند بطوریکه حزب بلوک کبکوا با 0.8 درصد کاهش موفق به کسب 4.7 درصد آرا شدند و حزب مردم نیز با 0.2 درصد افت، موفق به کسب 2.0 درصد آرا شد.

حال باید دید در روزهای آینده حزب لیبرال با رهبری جاستین ترودو و حزب محافظه کار به رهبری اندرو شی‌یر که ظاهرا دو رقیب اصلی این انتخابات را تشکیل میدهند چه نتایجی را بدست خواهند آورد.

منبع
hodhod
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز