به دلیل این و یژگی ها این خانه در تورنتو ۷۰ هزار دلار گرانتر فروخته شد

Submitted on ی., 07/14/2019 - 14:59

خانه ها از نظر طراحی و اندازه گوناگون هستند و دکوراسیون داخلی هر خانه نیز با دیگری فرق دارد. هر خانه شگفتی های خود را دارد.

برای مثال در داون تاون تورنتو خانه ای در مکانی واقع شده است که از نظر مکان موقعیت خوبی ندارد ولی از جهت مساحت، خانه ای بزرگ است. این خانه دو ویژگی خوب دارد و من این خانه را ۷۰ هزار دلار بالای قیمت خریدم.

دو خاصیت ویژه ی این خانه یکی درون خانه و یکی خارج خانه است.

به گزارش تورنتوپرشنز، ویژگی درونی این خانه دکوراسیون داخلی آن می باشد. به تصویر زیر نگاه کنید. بعد از اینکه خریدار وارد خانه می شود، به این طراحی روی دیواربر می خورید که منحصر به خود می باشد.

علاوه بر آن دو مستر روم این خانه بسیار کاربردی است، یکی از جهت کمدهای دیواری اش و دیگر به خاطر اطاقی که به بالکن باز می شود و منظره ی حیاط چشم انداز آن است.

شاید چیزی که اکثر مردم به آن فکر نمی کنند این است که این خانه بزرگ نیست. این خانه ۴ توالت دارد.

و اما خارج این خانه یک حیاط است. اگرچه این حیاط بزرگ نیست ولی بسیار زیبا درست و با ظرافت درست شده است. خصوصاً سرسبزی حیاط چشمگیر است و یک استخر زیبا برای بچه ها دارد که ایمن و شاد شنا کنند.

نکته ی دیگر این است که اگرچه این خانه از نظر موقعیت خیلی خوب نیست ولی در مرکز شهر واقع شده است و از نظر وسایل نقلیه شهری، خرید و آرامش در موقعیت خوبی است و می تواند دلخواه باشد. Bloor St and South Korea City in the north, College St in the south
تورنتوپرشنز

نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز