برنامه ی دولت داگ فورد برای تهیه آبجو و شراب از سوپر مارکت های انتاریو

Submitted on ش., 07/14/2018 - 00:22

برنامه ی دولت داگ فورد برای تهیه آبجو و شراب از سوپر مارکت های انتاریو
داگ فورد و کابینه اش، روز پنج شنبه در پارک Queen، عملکرد قانونی خود را در رأس برنامه ریزی شان قرار دادند و سخنرانی ترون را به شکل "دولت برای مردم" نام نهادند.

در این میان اهداف زیادی اعلام شد. اولین حرکتشان این بود که مالیات گرفتن از افراد با حداقل درآمد را بردارند و با تغییر شیوه‌های حسابداری به روش محافظه‌کاران، قیمت برق را کاهش دهند و کاهش قیمت بنزین را نیز داشته باشند. نخست وزیر بیان کرد: "ما برنامه های روشنی برای مردم داریم."

همچنین دولت محافظه کار جدید داگ فورد اعلام کرد، در مورد الکل، ایده های خوبی دارد. هر چندداگ فورد قبلا اعلام کرده بود به خصوصی کردن فروش و توزیع الکل فکر خواهد کرد اما بعدا گفته خود را تغییر داد و بیان کرد: "ما باید یه متعادل سازی بازار فروش الکل بپردازیم.

وی ابراز کرد فروش آبجو و شراب به فروشگاه ها، سوپر مارکت ها و هایپر مارکت ها را گسترش می دهد.

و اکنون می توان شراب را از Costco بخرید، درست مثل آمریکایی ها! و آبجو را همانند کبکی ها با بلیط های لاتاری تهیه کنید!

داگ فورد برنامه تخفیف خرید وسایل نقلیه الکتریکی و هیدروژنی انتاریو را لغو کرد
دولت جدید انتاریو برنامه تخفیف خرید وسایل نقلیه الکتریکی و هیدروژنی را لغو کرده است. که علت آن را ارزانتر کردن بنزین می داند.

او از طریق کمپین خود از لغو برنامه های سیستم تجارت کربن (cap-and-trade system) استان، به عنوان بخشی از برنامه کاهش قیمت بنزین در استان با 10 سنت در یک لیتر خبر داده.

این دولت جدید معتقد است که با توقف برنامه های مربوط به سیستم cap-and-trade، در سال، 1.9 میلیارد دلار برای خانوار و کسب و کار انتاریو صرفه جویی خواهد شد.

فورد معتقد است با خرج هر سنت از صندوق cap-and-trade، مقداری پول از جیب مردم میرود که منصفانه نیست و باید به آن ها باز گردد.

وزیر حمل و نقل این استان در بیانیه ای گفت: "برنامه های حمایت از وسایل نقلیه الکتریکی و هیدروژنی از طریق بودجه برنامه cap-and-trade تامین می شدند، بنابرین این طرح لغو می شود."

بدین ترتیب طبق گزارشات Globe and Mail با برداشته شدن تخفیفات وسایل نقلیه الکتریکی استان انتاریو، فقط کبک و بریتیش کلمبیا می مانند که این تخفیف را ارائه می دهند.

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز