بازار معاملات ملکی ونکوور در طی ۱۸ سال گذشته در راکدترین وضعیت خود است

Submitted on پ., 01/03/2019 - 20:38

با توجه به آژانس خبری کانادا، فروش خانه در ونکوور به پایین ترین سطح خود از سال ۲۰۰۰ رسیده است و قیمت خانه در حدود ۸ درصد تنزل داشته است.

با توجه به اطلاعات انتشار یافته توسط تیم مشاوران املاک ونکوور، سال گذشته ۲۴٬۶۱۹ عدد خانه فروخته شده است که افت ۳۱/۶ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۷ با میزان فروش ۳۶۰۰۰ عدد خانه می باشد. این میزان کاهش ۲۵ درصدی متوسط فروش را در یک دهه ی گذشته نشان می دهد.

به گزارش تورنتوپرشنز، در دسامبر سال گذشته، فروش خانه تقریبا به نصف یا ۴۶/۸ درصد رسید . در دسامبر سال ۲۰۱۷ با فروش کلی ۱۰۷۲ خانه همراه بود و در دسامبر ۲۰۱۷ تعداد ۲۰۱۶ خانه فروش رفت.

در پایان سال ۲۰۱۸ قیمت کلی خانه در ونکوور ۱٬۰۳۲٬۴۰۰ دلار بود که کاهش ۲/۷ درصدی را از دسامبر سال ۲۰۱۷ شاهد بود.

قیمت کلی خانه ۷/۸ درصد از سال گذشته کاهش داشته است و به ۱٬۴۷۹٬۰۰۰ دلار رسیده است.

قیمت تاون هاوس ۱/۳ درصد در ۱۲ ماه گذشته بالا رفته است اما نسبت به شش ماه گذشته ۵/۳ درصد کاهش داشته است و به ۸۰۹٬۷۰۰ دلار رسیده است.

قیمت آپارتمان ۰/۶ درصد نسبت به ۱۲ ماه گذشته بالا رفته است اما نسبت به شش ماه گذشته ۶/۴ درصد کاهش داشته است و به ۶۶۴٬۱۰۰ دلار رسیده است.

Phil Moore رئیس مشاوران املاک اظهار داشت سال ۲۰۱۸ در طی چند سال گذشته، سال عبور از بازار فروشنده است. قیمت بالای خانه، افزایش نرخ بهره و قوانین جدید مورتگیج و سیاست های جدید مالیاتی بر بازار تأثیر گذاشته است. Moore اشاره کرد که با توجه به افزایش عرضه ی خانه در بهار سال گذشته قیمت خانه در نیمه ی دوم سال گذشته کاهش شدید داشت. در سال ۲۰۱۹ تعداد خانه برای فروش در بازار معاملات ملکی مهم ترین شاخص خواهد بود.

اطلاعات زیر مربوط به دفتر مشاور املاک Dawen می باشد:

تورنتوپرشنز

نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز