بازار املاک جی تی ای امیدوار کننده است! ٪۸۳ جوانان در پنج سال آینده می خواهند خانه بخرند.

Submitted on جمعه, 02/15/2019 - 14:44

در یک نظر سنجی که توسط Sotheby's International Realty و با شرکت Mustel Group در ۵ شهر اصلی کانادا(تورنتو، مونترال، ونکوور و کلگری) انجام شد، این حقیقت عیان شد که رسیدن به رؤیای خرید خانه در ۵ سال آینده رؤیای ٪۷۸ از مردم است. این نظرسنجی نشان می دهد دیگر انتخاب های زندگی مانند خرید اتومبیل را به اندازه خرید خرید خانه مهم نمی دانند. این درصد حتی در تورنتو بیشتر نیز می شود و به ٪۸۳ درصد می رسد.

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، هدف اصلی این نظر سنجی گروه سنی جوانان و خانواده های ۲۰ تا ۴۵ سال می شود. بزرگترین یافته ی این نظر سنجی این بود که جوانان ترجیح می دهند در بازپرداخت بدهی های خود مانند کردیت کارت ها و شهریه دانشگاه تأخیر کنند و حتی از خرید RRSPs خودداری می کنند ولی بر روی خرید خانه به عنوان منبع سرمایه گذاری تمرکز می کنند.

جوانان حتی از غذای خود می زنند که بتوانند خانه بخرند. بیش از نیم(٪۵۱) پاسخگویان یا خانواده ها گفتند که برای پس انداز پول از هزینه های خرید غذا کاسته اند. ٪۴۵ از مردم هزینه های سفر را کاهش داده اند و ٪۲۰ مردم خرید RRSPs به تأخیر انداخته اند.

در بین این چهار شهر اصلی جوانان و خانواده ها در تورنتو بیشترین افرادی هستند که نگران هستند. برای خرید خانه فوری ٪۱۶ مردم مجبورند چند شغل داشته باشند یا اینکه بیشتر از زمان مقرر کار کنند. ٪۱۶ مردم اتومبیل نمی خرند، ٪۱۵ خانواده های جوان فرزند نمی خواهند، ٪۱۳ پاسخ گویان هنوز با والدینشان زندگی می کنند زیرا که می خواهند پولشان را برای پیش پرداخت خانه پس انداز کنند

. این نظرسنجی همچنان نشان داد که برای پرداخت پیش پرداخت خانه، ٪۷۱ درصد مردم از پس انداز و پول نقد خود استفاده کرده اند، ٪۵۲ خانواده های جوان گفتند که از طرف والدین یا بستگانشان حمایت مالی می شوند، ٪۳۱ آنها گفتند که از RRSP پول قرض گرفته اند. این نظر سنجی همچنان نشان داد که ٪۸۳ جوانان و خانواده هایشان هنوز خواهان خرید خانه
های مستقل هستند و به دیگر انواع خانه علاقه ای نشان نمی دهند. تنها ٪۵ پاسخگویان ناباورانه گفته اند که می خواهند کاندو بخرند.

از بین افرادی که خانه دارند ٪۴۳ درصد از جوانانی که در شهر زندگی می کنند گفته اند که دیر یا زود این آپارتمان را می فروشند و به جای آن در مرکز شهر خانه ی مستقل می خرند. ٪۲۱ صاحبخانه ها گفته اند که ترجیح می دهند که به حومه شهر بروند تا بتوانند خانه ای مستقل بخرند. بعلاوه جوانان و خانواده هایی که مورد مصاحبه قرار گرفته اند بیان کرده اند که نسبت به بازار املاک کانادا مطمئن هستند و ٪۷۸ آنها گفته اند که با توجه به تغییرات بازار، خرید خانه بهترین و مطمئن ترین سرمایه گذاری برای آنها محسوب می شود.
تورنتوپرشنز

نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز