این تنها سپتامبری بود که خانه ها به قیمت خوب فروخته شدند، قیمت ها و حجم فروش بالا بود

Submitted on پ., 10/31/2019 - 19:12

بنا بر اطلاعات انتشار یافته توسط انجمن مشاوران املاک کانادا (CREA) و با تشکر از معاملات فعالانه در شهر های بزرگ، حجم فروش ملی خانه در ماه سپتامبر به سرعت به میزان ۱۵/۵٪ در مقایسه با سال گذشته افزایش یافت.

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، اگر مقایسه ی ماهانه را در نظر بگیریم، در قیاس با ماه گذشته، فروش در ماه سپتامبر همچنین به میزان کمی و تا ۰/۶٪ بالا رفت.


در حقیقت، از وقتیکه به ماه فوریه وارد شدیم، فروش خانه برای ماه های آینده بعد از فوریه بالا رفت.

فروش در بازارهای اصلی با افزایش قیمت همراه بود
(CREA) گزارش داد، فروش خانه در شهرهای اصلی و بازارهای مهم کانادا در ماه سپتامبر امسال افزایش داشت که BC Lower Mainland, Calgary, Edmonton, Winnipeg, Greater Toronto, Hamilton-Burlington, Ottawa and Montreal از جمله ی این شهرها هستند.

همانطور که در نمودار پایین دیده می شود، فروش خانه در ماه سپتامبر به طور فزاینده ای از متوسط ده سال گذشته بیشتر است.

قیمت خانه در سطح کشور ۵/۳٪ افزایش یافت
این گزارش نشان می دهد که در ماه سپتامبر خانه های فروخته شده در کشور با متوسط قیمت ۵۱۵۵۰۰ دلار فروخته شده است و در مقایسه با سال گذشته در همین زمان ۵/۳٪ افزایش داشته است.

اگر ونکوور و جی تی ای را در نظر نگیریم، متوسط قیمت کمتر از ۳۹۷۰۰۰ دلار می باشد اما هنوز نسبت به سال گذشته ۳/۳٪ افزایش داشته است.

(CREA) به این نکته اشاره کرد که اگر با فهرست دقیق قیمت خانه بسنجیم، قیمت های خانه نسبت به سپتامبر سال گذشته به میزان ۱/۳٪ افزایش داشته است و نسبت به ماه گذشته ۰/۵٪ افزایش داشته است که این افزایش ۵ ماهه بوده است.

علاوه بر این، بنا بر تعدیل فصلی HPI، سیزده بازار از ۱۸ بازار کشور با افزایش قیمت مواجه بوده اند.
تورنتوپرشنز

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز