اولین فروشگاه حضوری آمازون در تورنتو افتتاح شد

Submitted on پ., 11/22/2018 - 21:32

اولین فروشگاه حضوری تورنتو در کانادا افتتاح شده که در CF Toronto Eaton Centre در مرکز شهر قرار دارد. که یک مغازه موقت است و تمرکز آن بر فروش دستگاه های مرتبط با الکسا و دیگر وسایل هوشمند خانه است.

فروشگاه خانه هوشمند آمازون در خیابان 220 Yonge واقع است. این مغازه در طول مدت خرید در تعطیلات، 15 نوامبر تا 30 دسامبر باز خواهد بود و جمعه سیاه و روز Boxing را پوشش خواهد داد.

در خرید از این مغازه انتظار چه چیزی را داشته باشیم
مهم تر از همه این که نمیتوانید از این مغازه چیزی بخرید و به خانه ببرید. بلکه باید با استفاده از اپلیکیشن آمازون آن را به صورت آنلاین سفارش دهید. اما میتوانید محصولات مختلف را امتحان کنید.

اطلاعات تمامی محصولات روی بروشورهایی چاپ شده و برای دریافت قیمت میتوانید از SmileCode آمازون استفاده کنید.

خانه دوست داشتنی
هنگامی که وارد خانه شوید روی صفحه نمایشگری محصولات Echo آمازون دیده میشوند. سپس وارد بخش اصلی می شود که مانند خانه ای کوچک طراحی شده است. به هال می روید و روی صفحه نمایشگر یک زنگ در هوشمند و چراغ های بیرونی قرار دارند. در آشپزخانه یک یخچال هوشمند با صفحه لمسی بزرگ قرار دارد. ویژگی مشترک تمامی اتاق ها، دستگاه های Echo، دوشاخه ها و لامپ های هوشمند است. اتاق ها و هال پر از وسایل الکترونیک هوشمند است. هنگامی که در اتاق خواب به الکسا گفته شد "مود را تنظیم کن". چراغ ها قرمز شدند و آهنگی از Marvin Gaye پخش شد.

سر زدن به این مغازه راهی خوب برای آشنا شدن با خانه های هوشمند و خدمات آنلاین آمازون است.

منبع
internet

بیشترین بازدید اخبار امروز