امکان خرید آنلاین مشروبات الکلی در انتاریو

Submitted on ش., 07/27/2019 - 13:54

از مراجعه حضوری به فروشگاه یا LCBO برای خرید مشروبات الکلی، آن هم پس از هفته ای طولانی و پرکار، خسته شده اید؟ نگران نباشید، چرا که بنا بر گزارش اخیر دفتر بازرگانی انتاریو (OCC)، زین پس قادر خواهید بود مشروبات الکلی را به صورت آنلاین خریداری نمایید. ناگفته نماند که در حال حاضر این استان شدیدا در حال مبارزه با محدودیت های شدید مربوط به فروش الکل می باشد.

ماموریت های کلیدی این گزارش، تحت عنوان "بازخوانی فروش مشروبات الکلی در انتاریو"، به شرح زیر می باشد:
نوین سازی روش های فروش مشروبات الکلی با مجاز نمودن فروش در بازارها و سیستم عامل های تجارت الکترونیک و استفاده از روش پرداختی شخص ثالث؛
نوین سازی فروش الکل در کانادا با امکان خرید آنلاین مشروبات الکلی از سایر استان ها / مناطق و تحویل درب منزل؛
اصلاح مالیات بر الکل، شامل کاهش مالیات بر شراب در انتاریو؛
مجوز فروش به تولیدکنندگان و آبجوسازان محلی استان در بازار کشاورزان؛
مجوز فروش شبانه روزی الکل در فرودگاه ها.
Rocco Rossi، رئیس و مدیر عامل شرکت OCC، در این باره اظهار داشته است: "مردم انتاریو خواستار سیستم مدرن تر و راحت تری در فروش الکل بوده، که هم اکنون اصلاحات اساسی در مورد نحوه توزیع، خرید و فروش الکل در انتاریو، بیش از پیش به خواست مردم نزدیک بوده و با از بین بردن موانع و تسطیح زمینه، استان قادر به رهاسازی پتانسیل بخش مشروبات الکلی، حمایت از توسعه اقتصادی منطقه ای، تامین نیازهای مصرف کننده و پرداخت درآمد مالیاتی بیشتر به منظور تأمین خدمات عمومی گشته و در نتیجه تولید، توزیع و فروش الکل موجب تأثیر بخشیدن به مزایای کشاورزی، گردشگری و خرده فروشی در تمامی مناطق استان خواهد گشت. "

سایر پیشنهادات مندرج در این گزارش شامل ارائه مجوز به خرده فروشان مشروبات دست ساز انتاریو به منظور فروش محصولات خود، اضافه نمودن مشروبات الکلی به لیست الکل های مجاز برای فروش در فروشگاه ها؛ و ایجاد مجوز جدید برای تسهیل فروشگاه های خصوصی و مستقل شراب می باشد.

OCC در عین حال، در گزارش خود، بر این نکته نیز تأکید داشته که دسترسی سریع و آسان به الکل، افزایش برنامه های عمومی در رابطه با خطرات مصرف الکل را نیز در پی خواهد داشت.

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز