از این پس جریمه 5,000 دلاری در انتظار سلفی بگیران بر روی خط سیر قطار است

Submitted on ش., 05/25/2019 - 17:16

برخی مواقع مشاهده می شود افراد برای ایجاد لحظات هیجان انگیز، دست به هر کار حادثه آفرینی می زنند. انتشار یک ویدئوی توییتری تکاندهنده در روز پنج شنبه نشان داد که دو فرد خاطی تا آخرین لحظه رسیدن قطار در وسط خط ریلی قطار مسیر ایستگاه Kitchener’s GO می ایستند. بدین شرح که یک نفر از این دو تن سلفی می گیرد و دیگری نیز از گروه مردمی جمع شده در پشت خط زرد پلتفرم عکسبرداری می کند. این اقدام نابخردانه می تواند خطر آفرین باشد، اما با توجه به بیانیه Metrolinx از این پس این گونه تخطی ها عواقب جدی در پی خواهد داشت.

این ویدئو توسط Carly Mohr از Tavistock انتاریو به اشتراک گذاشته شده است. Mohr در گفتگوی با Toronto Star بیان کرد منتظر رسیدن قطار به ایستگاه GO بود و شاهد چنین صحنه ای از سوی آن دو فرد شد که ناگهان صدای صوت قطار به صدا در آمد.

از این پس هر گونه سلفی گرفتن در این مسیر جریمه 5,000 دلاری را در بر خواهد شد که هزینه سنگینی می باشد.

Anne Marie Aikins مدیر Metrolinx’s Senior Media پس از مشاهده این ویدئو دستور داد تا تحقیقات بیشتری در این خصوص انجام شود.

همچنین Matt Lewellyn سخنگوی Metrolinx بیان کرد قطارهای Go تندرو نیستند اما باید هوشیار بود چرا که می توانند حادثه ساز باشند. این بیانیه نشان می دهد چه خطرات جانی خاطیان این امر را تهدید می کند.

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز