از این پس؛ ایر بی ان بی، خانه های اجاره ای را بازرسی و ارزیابی می کند

Submitted on جمعه, 03/02/2018 - 18:02

تورنتو- دست اندرکاران Airbnb، اخیرا لیست خانه های اجاره ای در تورنتو که توسط کارکنان مورد بازرسی قرار گرفته و مهر تایید دریافت کرده اند را منتشر کرد. در بیانیه مطبوعاتی این شرکت، Airbnb Plus Program معرفی شده است. بر اساس این برنامه، خانه های اجاره ای عرضه شده در Airbnb بر طبق 100 معیار، از جمله نظافت و امکانات رفاهی مورد ارزیابی قرار می گیرند.

این برنامه در حالی به اجرا گذاشته می شود که بسیاری از کانادایی خواهان پایان یافتن اجاره های کوتاه مدت در ساختمان ها و محله های خود هستند. آنها می گویند که برخی استفاده کنندگان از Airbnb، از خانه های اجاره ای برای برگزاری میهمانی های آنچنانی و پر سر و صدا استفاده کرده و به حقوق همسایه ها احترام نمی گذارند.


Airbnb Plus، بیشتر خانه های اجاره ای اعیانی را هدف قرار داده و بیش از 2 هزار خانه در 13 شهر را در بر می گیرد. در حالی که تعداد خانه های به اجاره گذاشته شده در Airbnb، حدود 4.5 میلیون ملک در 81 هزار شهر جهان می باشد. این شرکت قصد دارد تا پایان سال جاری، 75 هزار خانه در 50 شهر، از جمله مونترال را مورد ارزیابی قرار بدهد.

هدف Airbnb Plus Program جلب نظر مسافرانی است که خواهان احراز اطمینان از تمیز و راحت بودن ملک اجاره ای می باشند. مسوولین شرکت معتقدند که مسافران برای اجاره املاک تایید شده، حاضرند مبلغ بیشتری بپردازند.

Airbnb همچنین به زودی دو برنامه جدید دیگر به نام Airbnb for Family و Airbnb for Work را معرفی خواهد کرد.

منبع
iranjavan

بیشترین بازدید اخبار امروز