آیا از میزان جریمه‌ی تعیین شده برای مصرف مشروبات الکلی در پارک های تورنتو آگاه هستید؟

Submitted on ش., 07/14/2018 - 21:09

آیا از میزان جریمه‌ی تعیین شده برای مصرف مشروبات الکلی در پارک های تورنتو آگاه هستید؟
با رسیدن روزهای گرم تابستان، تقریبا اکثر تورنتویی ها برای آفتاب گرفتن - با در دست داشتن یکی دو تا نوشیدنی سرد به سمت پارک های محلی می روند.

اما دفعه بعد که به Trinity Bellwoods یا Toronto Islands میروید، ممکن است بخواهید کوله پشتی تان را پر از خوراکی کنید، این شامل مشروبات الکلی هم میشود.

بر طبق Toronto Municipal Code، مصرف مشروب ممنوع بوده، و در هر پارکی که باشید، نباید مشروبات الکلی باز داشته باشید، مگر در ناحیه تعیین شده که "نوشیدنش مجاز باشد و دارای مجوز کمیته الکل انتاریو (Alcohol and Gaming Commission of Ontario) باشد.

و اگر در پارک های عمومی دیده شود که مشروب میخورید، با برخورد پلیس مواجه میشوید و جریمه نقدی میشوید و مبلغ آن هم کم نیست. میزان جریمه اش بین 100 تا 300 دلار تعیین شده است.

اگر شما خیلی تو مود این هستید که بیرون نوشیدنی بخورید، به کلاب های تورنتو که خیلی هم فراوان هستند بروید، آنها هم به همان جالبی پارک های محلی هستند.

درخواست مجدد ترامپ از کانادا برای افزایش بودجه نظامی اعضای ناتو
دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده، از کانادا و سایر متحدان ناتو خواست بودجه نظامی خود را به 4 درصد تولید ناخالص داخلی افزایش دهند. در حال حاضر کانادا حدود 1.2 درصد را صرف بودجه دفاعی خود می کند. که این موضوع از نظر ترامپ باعث می شود امنیت اتحاد ناتو را تضعیف شود.

موافقت با تقاضای ترامپ برای مالیات دهندگان کانادایی 60 میلیارد دلار هزینه خواهد داشت.

بسیاری از سیاستمداران و تحلیل گران این تقاضا را رد کردند. البته کانادا می تواند چهار درصد تولید ناخالص داخلی خود را صرف کند ولی بودجه دفاعی خود را انقدر که ترامپ میخواهد افزایش نخواهد داد.

نخست وزیر جاستین ترودو ضمن بررسی نیروهای ناتو در پایگاه نظامی Adazi Kadaga، لتونی، در روز سه شنبه بیان کرد کانادا به وعده خود برای افزایش هزینه های نظامی به دو درصد تولید ناخالص داخلی عمل خواهد کرد.

تولید ناخالص داخلی کانادا 2.1 تریلیون دلار است. چهار درصد از این میزان در حدود 84 میلیارد دلار می باشد. کانادا در حال حاضر حدود 25 میلیارد دلار بودجه در زمینه دفاع ملی دارد. لیبرال وعده داده است که این مبلغ به 32 میلیارد دلار افزایش یابد. اما برای رسیدن به چهار درصد، باید افزایش هزینه های نظامی به سطح 60 میلیارد دلار برسد. بنابراین باید به طور چشمگیری مالیات را افزایش دهند.

برای افزایش هزینه های دفاعی، صرف نظر از این که ترامپ پیشنهاد داده، شما باید هزینه های دیگر را کاهش دهید، و درآمدها را افزایش دهید. که کاری آسان نیست.

گوردون اقتصاد دان می گوید: "ما مایل هستیم سالیانه پول زیادی را در زمینه مراقبت های بهداشت عمومی و پول زیادی برای حقوق بازنشستگی صرف کنیم. اگر می خواستیم پول بیشتری برای ارتشمان صرف کنیم، این کار را تابحال انجام میدادیم."

رییس جمهور ایالات متحده در کنفرانس خبری گفت: "دولت کانادا توافق کرد که بودجه ی بیشتری بپردازند و موافقت کردند که سریعتر آن را پرداخت کنند."او بیان کرد بودجه دفاعی کانادا کمتر از دو درصد تولید ناخالصی ملی این کشور است که این مسئله امنیت اتحاد ناتو را به خطر می اندازد.

تقاضای ترامپ ممکن است سیاسی نباشد. رئيس جمهور آمريکا هميشه به دنبال توافقات است در روز پنج شنبه او آماده کمک به ناتو بود تا سلاح های خود را از ایالات متحده دریافت کنند.

ترامپ ذکر کرد: "ایالات متحده تا به حال بهترین تجهیزات نظامی در جهان را ساخته است: بهترین جت، بهترین موشک، بهترین اسلحه، بهترین چیزها". ایالات متحده بعد از همه، بزرگترین صادر کننده سلاح در این سیاره است. گزارشی در سال گذشته نشان داد که ایالات متحده مسئول یک سوم صادرات اسلحه است. صادرات اسلحه امریکایی بیش از 20 درصد در دهه گذشته افزایش یافته است.

ترامپ همچنین گفت: بیشتر از اینکه مایل به انجام معاملات برای متحدان ناتو است، به دنبال افزایش هزینه های نظامی از طریق ایالات متحده است.

بسیاری از خواسته های عجیب و غریب ترامپ، مانند طوفان های تابستان، می آیند و میروند. اما گاهی اوقات ماه ها بعد عملی میشوند.

بازگشایی مجدد زمین های خشک پرطرفدار Badlands در Cheltenham انتاریو
زمین های Badlands در Cheltenham که از نقاط توریستی انتاریو محسوب می شود، تابستان امسال دوباره باز شد. این زمین های پوشیده از رس که کمتر از یک ساعت با تورنتو فاصله دارند در سال 2015 به دلیل فرسایش شدید خاک و آسیب های وارد به منطقه بسته شد.

سنگ بستر این زمین ها بیش از 445 میلیون سال قدمت دارد. در زمان قدیم رودخانه بزرگی برروی زمین های این مطقه جاری بود. در اوایل سال های 1900 به دلیل کشاورزی بی رویه منظره تپه ها و دره های این زمین دستخوش تغییر شد و پس از خشک شدن این رودخانه این زمین ها در طول زمان به وجود آمدند و به شکل امروزی در آمدند. با این حال هنوز هم میتوان محل عبور جریان آب را در این بخش دید.

این بازگشایی قرار بود دیرتر اتفاق بیفتد، ولی با کمک آژانس توسعه اقتصادی فدرال، بودجه مالکین زمین به 230,000 دلار رسید. با این بودجه پروژه جدید که شامل ساخت پارکینگ، فنس کشی، منطقه تماشا، مرمت راه ها و ساخت راه ارتباطی به Bruce Trail به زودی تمام می شود.

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز