پخش مصاحبه ی خواننده ی لس آنجلسی از تلویزیون ایران، حالا چرا؟!!!

Submitted by mohsen on چ., 03/23/2022 - 20:22
Youtube or facebook videos

ببینید | اظهارات گستاخانه «ابی» ؛ خواننده لس آنجلسی | وطن‌فروشی‌های قبل تو سوء تفاهم بود | یک اصلاح طلب هم واکنش نشان داد
خواننده لس‌آنجلسی در پاسخ به دلیل اجرا نکردن ترانه خلیج فارس در امارات گفته است: مسئله خلیج فارس یک اختلاف سیاسی بین ایران و امارات و چند کشور دیگر است و من به عنوان یک هنرمند به خودم اجازه دخالت در این موضوع را نمی‌دهم!
ابی (ابراهیم حامدی)

به گزارش همشهری آنلاین، خبرگزاری فارس نوشت: ابراهیم حامدی (ابی) خواننده لس‌آنجلسی در آخرین مصاحبه خود با خبرنگار ایندیپندنت فارسی در پاسخ به دلیل اجرا نکردن ترانه خلیج فارس در کشورهای منطقه مثل امارات، با اشاره به این موضوع که من خواننده هستم و سیاسی نیستم گفته است: مسئله خلیج فارس یک اختلاف سیاسی بین ایران و امارات و چند کشور دیگر است و من به عنوان یک هنرمند به خودم اجازه دخالت در این موضوع را نمی‌دهم! وی همچنین گفته است نمی‌خواهد با اجرای این آهنگ، فرصت برگزاری کنسرت در این کشورها را از دست بدهد.

این صحبت‌های خواننده لس‌آنجلسی با واکنش‌های تندی از سوی کاربران مواجه شده است که برخی از این واکنش‌ها پیش روی شماست.

* قیمت خلیج فارس برای ابی اندازه یک کنسرت بود!

* اِبی گفته اسم خلیج‌ فارس یه اختلاف سیاسیه، من دخالت نمی‌کنم!
آره؛ اون همه ترانه سیاسی و فعالیت سیاسی‌ت علیه ایران هم سیاسی نیست، فعالیت شیمیاییه

* سیاست رو از آهنگای ابی بگیری فقط یه عربده میمونه، نوبت خلیج فارس که میشه هنرمنده، سیاسی نیست!

* از اِبی و امثالش ناراحت نشید؛
وطن آنها ایران نیست، اصلا آنها وطن ندارند و فقط فارسی‌زبان هستن.

* ابی راست میگفت که آدم سیاسی نیست، اصلا چیزی از سیاست حالیش نیست
این آدم اقتصادیه، فقط پول‌و میشناسه دنبالش بو می‌کشه، دین و اعتقاد و ناموسش فقط پوله، پول!

محمد علی ابطحی فعال سیاسی اصلاح طلب نیز از سخنان اخیر خواننده لس آنجلسی درباره خلیج فارس انتقاد کرد. توییت وی را در زیر ببینید:
--------
چهل و اندی سال است که خواننده ی لس آنجلسی جایی در آن مملکت ندارد. آنجا که با چنگ و دندان خارج از ایران موسیقی ایرانی را زنده نگه داشتند، کسی نه تمجید کرد و نه تقبیح،‌ اصلا کسی در این مورد نظری نداشت چه برسد که از صدا و سیما پخش شود. زمانی که مردم در بحبوحه های گوناگون دست و پنجه نرم می کردند و نیاز به شاد بودن داشتند، نوارهای کاست همین خواننده های لس آنجلسی ضبط و منهدم می شد. نزدیک به نیم قرن علایق مردم سانسور شد. الآن چرا نظر ابی حامدی در مورد خلیج فارس مهم است؟ چرا بعد از چهل و اندی سال ایرج خواننده ی خوش صدا باید صدایش از صدا و سیما پخش شود؟ کمی دیر نیست؟!
پول های کنسرتی که مردم به جیب ترکیه، امارات، ارمنستان و ... می ریزند سرمایه ی بزرگی است که می تواند در داخل کشور در چرخه ی اقتصاد بچرخد. بگذارید این قهر تمام شود و این هنرمندان در ایران کنسرت بگذارند و با علایق و فرهنگ و هنر آشتی کنید و بگذارید هنر بار دیگر شکوفا شود.
اینکه جان و قلب همه ی ما برای ایران می تپد و عشق ایران در خون و رگ های ماست حقیقتی انکارناپذیر است و اینکه چطور ابی توانسته است چشم روی خلیج فارس ببندد و آن را تقدیم به خلیج عربی کند حرفی است که ابی می داند و خودش و خدای خودش، ولی حرف حساب اینجاست که خواننده ی های محبوبی که مردم برای شنیدن صدایشان مخفیانه چه مشقت ها نمی کشیدند و هم اکنون چقدر پول هزینه می کنند که به کنسرتشان بروند، چرا باید سانسور شوند. این خیل جمعیت علاقه مند و این پول هایی که دلار دلار به جیب کشورهای کنسرت گزار می رود را چطور می شود انکار کرد؟ چرا باید این همه سال مخفی بمانند و اکنون بعد از این همه سال بی مهری به هنر و موسیقی الان کم کم آنها را در تلویزیون کشور آفتابی کنند!
حالا چرا؟!!!!

Most viewed topics today