یک آمریکایی رکورددار بیشترین بازدید از دیزنی لند شد

Submitted on س., 02/28/2023 - 14:17

یک آمریکایی رکورددار بیشترین بازدید از دیزنی لند شد

یک مرد کالیفرنیایی پس از ۲۹۹۵ روز بازدید متوالی از دیزنی لند رکورددار طولانی‌ترین مدت بازدید از این پارک تفریحی را در گینس بنام خودش ثبت کرد.

به گزارش رسانه هدهد کانادا، اگرچه سرزمین بازی‌های دیزنی لند برای بچه‌ها طراحی شده اما بزرگسالان زیادی مانند جف ریتز در دنیا وجود دارند که غول‌های انیمیشنی برایشان جذاب است.

شیفتگی ریتز به دیزنی لند او را وادار کرد تا به مدت هشت سال و سه ماه و ۱۳ روز حتی در بدترین شرایط آب و هوایی از این پارک موضوعی مشهور جهانی در کالیفرنیا بازدید کند.

بر همین اساس هفته گذشته مقامات مربوطه اعلام کردند که نام این مرد ۵۰ ساله هانتینگتونی به دلیل داشتن بیشترین بازدید متوالی از دیزنی لند، در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت شده است.

جف ریتز در این رابطه گفت که وقتی گینس با او تماس گرفته و گفته رکوردی را از او به ثبت رسانده‌اند واقعا شوکه شده است.

او در رابطه با علت این مدت بازدید از دیزنی لند نیز بیان کرد: از سال ۲۰۱۲ به علت بیکاری با یک ورودیه اهدایی شروع به بازدید روزانه از دیزنی لند کردم و از آن کار لذت می‌بردم.

به گزارش وب سایت گینس، این فرد در شصتمین روز بازدید خود از دیزنی لند ریتز با یک خبرنگار گفتگو کرده‌است. و گفته که پس از هربار بازدید از دیزنی لند در شبکه‌های اجتماعی پست می‌گذارد.

این خبرنگار نیز پس از آن با دنبال کردن یادداشت‌های ریتز در نهایت مقاله‌ای در مورد علاقه‌مندان میکی موس نوشته که توجه زیادی از مردم را به خود جلب کرده است.

به این ترتیب ریتز مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت و به یک چهره شناخته شده تبدیل شد. و پس از آن در رابطه با ثبت رکوردی در رابطه بیشترین بازدید از دیزنی لند تحقیق کرد ولی مورد توجه گینس واقع نشد.

او در نهایت پیش از اینکه کرونا در تاریخ ۱۴ مارس ۲۰۲۰ دیزنی لند را تعطیل کند، با ۲۹۹۵ روز متوالی بازدید از این پارک، طولانی‌ترین مدت بازدید از دیزنی لند را بنام خودش ثبت کرد.

گینس در ۲۱ فوریه اعلام کرد که تصمیم گرفته است ریتز را در فهرست رکوردداران خود ثبت کند.

بر همین اساس، دیزنی‌لند با اهدای یک کوله پشتی ویژه، یک سبد هدیه و گواهینامه‌ شهروندی، ریتز را به‌عنوان شهروند افتخاری پارک دیزنی لند معرفی می‌کرد.

منبع: گاردین

منبع
hodhod

بیشترین بازدید اخبار امروز