وزیر صهیونیستی بازگشت کامل ساکنان شمال غزه را در یک صورت ممکن اعلام کرد

Submitted on س., 02/27/2024 - 00:57

به گزارش همشهری آنلاین، «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه گفت: موضع نهادهای امنیتی این رژیم این است که بازگشت کامل غیرنظامیان به شمال نوار غزه تنها پس از بازگشت همه اسرای صهیونیستی در نزد حماس میسر خواهد شد.

وی تاکید کرد ارتش رژیم صهیونیستی به جنگ خود در غزه ادامه می‌دهد که از ۱۴۳ روز پیش شروع شده است حتی اگر مجبور شود به طور موقت آتش‌بس کند.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد گالانت در دیدار با نمایندگان خانواده‌های اسرای صهیونیستی مدعی شد نسبت به آزادی همه اسرای صهیونیستی متعهد است و جنگ با حماس در نوار غزه تا زمانی که این اسرا در اختیار حماس باشند، متوقف نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری سما، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جمع خانواده‌ها به «تلاش‌های مختلفی که برای بازگرداندن اسرا انجام می‌شود، به ویژه تلاش‌های سیاسی برای پیشبرد طرحی پرداخت که امکان بازگشت اسرا را فراهم می‌کند». وی در ادامه مدعی شد: «در چارچوب مذاکرات، ما در تلاش هستیم تا اهرم‌های فشار بر حماس را حفظ کنیم.»

گالانت افزود: موضع نهاد امنیتی مشخص خواهد بود: بازگشت کامل ساکنان شمال نوار غزه تنها زمانی امکان پذیر است که همه گروگان‌ها بازگردانده شوند.

وی مدعی شد: «حتی اگر به طرحی دست پیدا کنیم که منجر به برقراری آتش‌بس موقت شود باز هم برای از بین بردن حماس و آزادی همه اسرا به جنگ بازمی‌گردیم».

منبع
hamshahrionline
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز