وضعیت مسکن و اجاره بها طبیعی نیست | ستون پنجم دشمن در اقتصاد به شدت فعال است | سال گذشته فکر می کردند که می توانند کار را یکسره کنند

Submitted on Mon, 05/15/2023 - 12:39

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سپاه نیوز، سردار دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت هشتمین سالروز شهادت شهید مدافع حرم سردار حاج حمید محمدرضایی و یادبود برادر شهیدش جانباز علی محمدرضایی که در مسجد امام حسن عسگری علیه السلام قزوین برگزار شد، اظهار کرد: طی ۴۴ سال اخیر انقلاب اسلامی با تمام قدرت های شیطانی در حال نبرد بوده و سابقه ندارد که در برابر کشوری همچون ایران این حجم از دشمنی وجود داشته باشد.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس ۷۸ کشور در برابر انقلاب در ائتلاف واحد تصمیم به نابودی ایران گرفتند که شوروی، آمریکا، اروپایی ها و بسیاری از کشورها در صف شیطان ایستادند و تنها کشور سوریه در این ائتلاف نبود. طی ۴۴ سال اخیر دشمنان نتوانستند انقلاب را به زانو در بیاورند چرا که رهبری جامعه به دست ولی خداست و به وعده خداوند ایمان دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: بدخواهان ایران اسلامی ذاتشان بر خباثت و لجاجت است و هرگز دست از دشمنی با ملت ما نمی کشند. این به معنای نداشتن ضعف در عملکرد ما نیست؛ در برخی از حوزه‌ها به قله پیروزی رسیده ایم و در برخی از موارد دچار ضعف ها و مشکلاتی هستیم که دشمن آنها را دست مایه خویش قرار داده و بر این اساس باید در تمام زمینه ها به قله برسیم تا دشمنی آنها تمام شود.

سردار فدوی ادامه داد: دشمنان اگر از نظر امکانات و تجهیزات از ما جلوتر باشند در معادله مبارزه، نتیجه را خدا مشخص می کند و چنانچه مسیر را برابر وعده الهی ادامه دهیم پیروزی از سوی خدا محقق می شود.

جانشین فرمانده کل سپاه بیان کرد: سال گذشته بزرگترین تهاجم حزب شیطان علیه ما انجام شد. جنگ بزرگی که سالها برای طراحی آن نقشه های شومی کشیده بودند، از سویی در بحران کرونا، تعطیلی مدارس و دانشگاه باعث شد ذهن برخی از نوجوانان و جوانان ما در فضای مجازی رها شده، در اختیار دشمن قرار بگیرد.

سردار فدوی اذعان کرد: در جنگ تمام عیار سال گذشته دشمنان فکر می کردند که می توانند کار را یکسره کنند. بی‌نقص وارد شدند و نقشه خود را عملیاتی کردند اما دچار اشتباه محاسباتی شدند و فهمیدند که قدرت انقلاب قابل مقایسه با آنها نیست.

وی افزود: دشمنان به سقوط جمهوری اسلامی برابر محاسبات خود ایمان داشتند اما متوجه شدند که قدرت آنها با جمهوری اسلامی قابل مقایسه نیست و با تعداد اندکی از رزمندگان توانستیم نقشه شوم آنها را نقش برآب کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ذکر اینکه مشکلات معیشتی و اقتصادی در شأن ملت و انقلاب نیست و همه باید پای کار بیایند، تصریح کرد: اگر در زمینه اقتصادی و معیشتی پای کار بیاییم و به وعده الهی ایمان داشته باشیم قطعاً مشکلات حل خواهد شد.

وی ادامه داد: اصلی ترین بخش انقلاب اسلامی تربیت انسان های صالح است که جوانان ما در تراز انقلاب در بالاترین سطح کارآمدی قرار دارند و با کار جهادی و علمی نقاط ضعف را تبدیل به نقطه قوت می کنند.

سردار فدوی اضافه کرد: در همه جنگ ها ستون پنجم دشمن فعال است و احتمال اینکه خودش هم آسیب ببیند وجود دارد اما در بحث فرهنگی و اقتصادی ستون پنجم دشمن به شدت فعال است و با کارشکنی سعی در نارضایتی و شکاف بین مسئولین و مردم دارد.

وی بیان کرد: ستون پنجم دشمن در حوزه اقتصاد به راحتی شناسایی نمی‌شود و به دلیل سود دهی بالا و نداشتن خطر برای آنها در جنگ اقتصادی و فرهنگی پر قدرت کار می کند، وضعیت مسکن و اجاره بها طبیعی نیست و عده‌ای با اخلال در بازار سعی دارند جلوی پیشرفته کشور را بگیرند.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان گفت: در دوران دفاع مقدس خالصانه پایه کار آمدیم و بیش از ۲۰۰ هزار شهید تقدیم کردیم و از جان گذشتیم تا توانستیم به وعده الهی که تخلفی در آن وجود ندارد، دست یابیم. در حوزه اقتصاد اگر همانند دفاع مقدس شرایط را برای کار فراهم کنیم و میدان را به ستون پنجم آمریکا واگذار نکنیم بر مشکلات اقتصادی نیز پیروز خواهیم شد.

منبع
hamshahrionline
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز