ترودو به مردم قول خانه دار شدن داد

Submitted on چ., 09/08/2021 - 10:40

ترودو به مردم قول خانه دار شدن داد; حساب پس انداز برای خانه اولی ها آسان تر شد!

ترودو مجبور است بار دیگر برای رأی و تخت نخست وزیری وعده خرج کند!
این توییت الهام بخش، نظر بسیاری از کاربران اینترنتی را به خود جلب کرده است. از ساعت 3 بعد از ظهر ، تعداد لایک ها به 10000 نفر رسید. سپس ، ترودو توئیت دیگری ارسال کرد: "وقتی آن را واریز می کنید بدون مالیات است ، و وقتی آن را از بانک خارح می کنید بدون مالیات است. این" حساب پس انداز خانه بدون مالیات "است!" (حساب پس انداز خانگی بدون مالیات)

ترودو همچنین مقاله ای را بازنشر کرد!

به گزارش تورنتوپرشنز،‌ معلوم شد که برای به دست آوردن آرا ، حزب لیبرال قول داده است حساب جدید بدون مالیات راه اندازی کند که "حساب پس انداز خانه اولی ها " است که به اختصار "FHSA" نامیده می شود!

به گفته مقامات حزب لیبرال ، این راهی برای سهولت خرید خانه است. یک حساب پس انداز جدید ، بدون مالیات و برای اولین خانه می تواند تا 40،000 دلار کانادا به کانادایی ها کمک کند! هنگامی که آماده خرید خانه هستید ، می توانید بدون هیچ گونه پرداختی ، بدون مالیات پول را برداشت کنید.

علاوه بر این ، حزب لیبرال گفت که حساب FHSA ویژگی های RRSP و TFSA را ترکیب می کند و به کانادایی های زیر 40 سال اجازه می دهد تا 40،000 دلار کانادا
برای اولین خرید خانه خود پس انداز کنند.

علاوه بر این ، هنگامی که بخواهید پول را برداشت کنید ، مالیاتی به آن تعلق نمی گیرد. این حساب بدون مالیات است.

حساب FHSA چگونه کار می کند؟ درست مانند کمک به RRSP ، هنگامی که درآمد خود را برداشته و آن را به حساب FHSA خود واریز می کنید ، می توانید مالیات بر درآمد را کسر کنید. در عین حال ، مانند TFSA است ، رشد سرمایه گذاری بدون مالیات است ، و حداکثر برداشت 40،000 دلار کانادا می باشد.

دولت برای اطمینان از اینکه FHSA واقعاً برای خرید خانه اول استفاده می شود ، اقدامات اجرایی را انجام می دهد و در صورتی که این پول را بخواهید برای مصارف دیگر استفاده کنید، شامل حالتان نمی شود.

آیا حساب های FHSA همیشه بدون مالیات خواهند بود؟ هنگامی که مبلغی را برای پیش پرداخت خانه خریداری می کنید ، بدون مالیات است و در درآمد شما حساب نمی شود.
واریز آن بدون مالیات است و برداشتن آن نیز بدون مالیات است.

پیش از این ، حساب RRSP دارای برنامه خریدار خانه اول (HBP) بود که هنگام خرید اولین خانه ، تا 35000 دلار کانادا بدون مالیات برداشت می کرد. اما این طرح نقصی دارد ، یعنی برداشت باید ظرف 15 سال بازپرداخت شود. حساب FHSA پیشنهاد شده توسط حزب لیبرال ممکن است این نقص را جبران کند.

تورنتوپرشنز
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز