ترودو ۱۵ میلیارد دلار وام اضافی برای ساخت و ساز آپارتمان اعلام کرد! Pierre Poilievre: فقط برای نمایش است

Submitted on چ., 04/03/2024 - 20:20

نخست وزیر کانادا، ترودو روز چهارشنبه اعلام کرد که بودجه فدرال بعدی شامل ۱۵ میلیارد دلار بودجه تکمیلی برای برنامه وام ساخت و ساز آپارتمان برای ترویج ساخت خانه های اجاره ای جدید در کانادا می شود.

دولت لیبرال همچنین در نظر دارد استانداردهای برنامه تامین مالی کم هزینه را اصلاح کند و همکاری استانی و منطقه ای را برای ترویج ساخت و ساز مسکن اجاره ای تشویق کند.

اعلامیه ترودو برای ساخت و سازهای کانادا جدیدترین از مجموعه اعلامیه های کمپین است که انتظار می رود تا زمانی که وزیر دارایی بودجه سال ۲۰۲۴ را در ۱۶ آپریل منتشر کند، ادامه یابد.

بنا بر گزارش تورنتوپرشنز، ترودو امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی در تورنتو گفت که پروژه "ساخت کانادا" با استان ها و مناطق برای تسریع ساخت مسکن مقرون به صرفه همکاری خواهد کرد و برای کمک به تسریع توسعه و ساخت پروژه‌هایی که نیازهای فوری کانادایی‌ها را برآورده می‌کنند، وام‌های کم‌هزینه ارائه می‌کند. "

ترودو گفت: "ما تمام سرمایه خود را به شرکا و مناطقی که با طرح های مسکن منصفانه مطابقت دارند، اختصاص خواهیم داد."

اگر استان‌ها و مناطق بخواهند بودجه فدرال دریافت کنند، باید معیارهای تعیین‌شده توسط مشارکت فدرال اخیر با بریتیش کلمبیا برای ساخت هزاران واحد اجاره‌ای را رعایت کنند.

اینها شامل تعهد به ساخت و ساز در زمین های دولتی، غیرانتفاعی، متعلق به جامعه و زمین های خالی و ساده کردن فرآیند برای کوتاه کردن زمان تصویب توسعه به بیش از ۱۲ تا ۱۸ ماه است.

۱۵ میلیارد دلار اضافی به برنامه وام ساخت آپارتمان (ACLP) به دنبال اعلام دولت فدرال مبنی بر ۱۵ میلیارد دلار اضافی در گزارش اقتصادی پاییز است. تزریق نقدی جدید با هدف تامین مالی ساخت بیش از 131000 واحد اجاره ای جدید در سراسر کانادا تا سال ۲۰۳۱-۲۰۳۲، کل وام را به ۵۵ میلیارد دلار می رساند.

دولت گفت که از زمان راه اندازی آن در سال ۲۰۱۷، ACLP بیش از ۱۸ میلیارد دلار وام برای حمایت از ساخت بیش از ۴۸۰۰۰ واحد اجاره ای جدید متعهد شده است.
Pierre Poilievre انتقاد می کند که نمایش می دهد

پیش از کنفرانس مطبوعاتی روز چهارشنبه، دفتر Pierre Poilievre، رهبر محافظه‌کاران، مجموعه‌ای از آمارها را در مورد بحران مسکن در کانادا منتشر کرد و گفت که کنفرانس مطبوعاتی بودجه فعلی خانه‌های بیشتری نمی‌سازد، بلکه صرفاً یک «عکاسی» برای تبلیغات خواهد بود.

یکی از شاخص‌هایی که محافظه‌کاران فدرال به آن اشاره کرده‌اند، گزارش جدید قیمت مسکن از سوی رویال بانک کانادا (RBC) است که نشان می‌دهد یک خانوار با درآمد متوسط ​​باید ۶۳.۵ درصد از درآمد خود را برای داشتن یک خانه متوسط ​​خرج کند. در سال ۲۰۱۵، همان نیاز استاندارد ۳۹/۳ درصد درآمد بود.

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز