تمامی شعب Pier 1 در کانادا تعطیل خواهند شد

Submitted on س., 02/18/2020 - 13:53

Pier 1 تمامی شعبه هایش در کانادا را تعطیل خواهد کرد. این اقدام در نتیجه ورشکستگی این خرده فروش وسایل تزیینی منزل است.

مطابق بیانیه ای که در وبسایت این کمپانی آمده است، Pier 1 قصد دارد که کمپانی را در آمریکا بفروشد.

در ادامه آمده است که "در این رابطه، کمپانی تصمیم گرفته است که تمامی شعبه های کانادایش را تعطیل کند. ما از وفاداری و همراهی مشتریانمان در کانادا طی این سالها متشکر هستیم."

Robert Riesbeck مدیرعامل این شرکت در بیانیه ای جدا گفته که "این اقدامات در جهت تهیه منابع مالی لازم برای کمپانی است. طی ماه های اخیر ما قدم های رو به جلوی خوبی در جهت کاهش هزینه ها و تغییرات در کمپانی مان برداشته ایم."

مغازه ها و وبسایت Pier 1 تا اطلاع ثانوی باز خواهند ماند. هنوز دقیق مشخص نشده که فروشگاه ها کی تعطیل خواهند شد و چه مقداری شغل از دست خواهد رفت.

Bruce Winder تحلیلگر خرده فروشی در این باره به CTV گفت که Pier 1 نتوانسته خودش را با تغییرات بازارش وفق دهد. او معتقد است این روند در دیگر فروشگاه ها نیز ادامه خواهد داشت، با این حال اگر فروشگاه های معمولی بخش انلاینشان را هم فعال کنند می توانند به فعالیتهایشان ادامه دهند.

او گفت "خواهید دید که برند ها و کمپانی های قوی که از هر دو کانال استفاده میکنند قوی خواهند ماند و بقیه از دور خارج خواهند شد."

این کمپانی در ماه ژانویه اعلام کرد که از 942 شعبه کانادا 450 تای آنها را تعطیل خواهد کرد. آنها دلیل این اقدام را "همسویی بهتر با محیط فعلی" اعلام کردند.

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز