تعداد زیادی از صاحبان خانه در کانادا قصد دارند خانه های خود را در سه سال آینده بفروشند! آیا خانه های فروشی افزایشی خواهد شد؟

Submitted on پ., 09/14/2023 - 20:58

گزارش جدیدی از شرکت مالی شخصی NerdWallet Inc. نشان می‌دهد که اکثر مالکان کانادایی قصد ندارند ظرف سه سال آینده خانه شان را بفروشند، اما اگر کسانی که قصد فروش خانه شان را دارند می توانند بازار را تحت تأثیر قرار دهند؟

این مطالعه با ۱۰۹۹ بزرگسال کانادایی، که ۷۴۹ نفر از آنها صاحب خانه بودند، مصاحبه کرد و نشان داد که ۲۰ درصد قصد داشتند خانه خود را ظرف سه سال آینده بفروشند. ۴۱ درصد دیگر امیدوارند ملک خود را در پنج سال آینده بفروشند و ۳۱ درصد نیز اصلاً قصد فروش ملک خود را ندارند.

این مطالعه از داده‌های آمار کانادا در مورد جمعیت فعلی کانادا و نرخ مالکیت خانه برای تخمین تعداد خانه‌هایی که در سه سال آینده در صورت فروش ۲۰ درصد از صاحبان خانه به بازار می‌آیند، استفاده کرد و نشان داد که بین سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۶، این امر منجر به تقریباً ۵/۴ میلیون خانه جدید به بازار آمدند که به طور متوسط ​​۱/۸ میلیون دلار در سال می باشد.

این گزارش خاطرنشان کرد که در دهه گذشته، بیشترین تعداد خانه برای فروش در کانادا در سال ۲۰۱۵ بود، زمانی که بیش از ۱ میلیون خانه برای فروش وجود داشت.

اما کلاری جارویس، نویسنده گزارش نوشت که احتمال فروش خانه های خود توسط هر یک از این افراد بسیار کم است، تا حدی به دلیل موانع مختلفی که صاحبان خانه هنگام تصمیم گیری برای فروش با آن مواجه می شوند.

بزرگترین موانع برای فروش خانه‌های خود در سه سال آینده شامل فشار برای جابه‌جایی (۲۲%)، تاثیر بالقوه نرخ‌های وام مسکن بالاتر بر بودجه خرید خانه (۱۷%) و مجبور به خرید خانه جدید در هنگام نرخ‌های وام مسکن است. بالا هستند (۱۷%).

نگرانی اصلی در میان مالکانی که قصد فروش دارند استرس جابجایی (۴۱٪) و تأثیری است که نرخ وام مسکن بالاتر ممکن است بر بودجه خرید خانه آنها بگذارد (۳۷٪) و به دنبال آن احتمال مجبور به فروش خانه خود با قیمتی کمتر از درخواست است. قیمت (۲۷%).

بنا بر گزارش تورنتوپرشنز،‌ برخی از این نگرانی‌ها، مانند موارد مربوط به نرخ بهره بالا و کاهش قیمت مسکن، ممکن است در صورت کاهش نرخ بهره یا افزایش فروش مسکن از بین بروند. اما استرس ناشی از جابجایی، یافتن یک مشاور املاک خوب، و اختلال ناشی از رویدادهای مهم زندگی همیشه چالش‌های موجود خواهند بود.

در این گزارش آمده است که به نظر می رسد کانادایی ها بیش از هر زمان دیگری به فروش انواع دیگر املاک علاقه مند هستند. این مطالعه نشان داد که ۹ درصد از صاحبان خانه در نظر دارند خانه ی یلاقی خود را بفروشند و ۱۲ درصد قصد دارند ملک سرمایه گذاری خود را در سه سال آینده بفروشند.

شانون ترل، کارشناس امور مالی شخصی در NerdWallet کانادا، در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: "هر چیزی که مالکان خانه را از فهرست کردن خانه های خود باز دارد، فشار بیشتری بر خریداران وارد می کند. هنگام خرید خانه، مهم است که روی چیزهایی که می توانید کنترل کنید تمرکز کنید: پیش پرداخت. ، سطوح بدهی و امتیازات اعتباری، و تا حد امکان زمانی که ملک مناسب به بازار آمد، برای فروش آماده باشید.

تورنتوپرشنزداتکام
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز