سرانجام از ۲۲ آوریل حداکثر سرعت در برخی بزرگراه‌های انتاریو از ۱۰۰ به ۱۱۰ کیلومتر در ساعت افزایش می‌یابد

Submitted on چ., 03/30/2022 - 01:35
آیا تا به حال فکر کرده بودید که خودروی شما می‌تواند به راحتی تا ۲۲۰ کیلومتر در ساعت برود اما شما عقربه سرعت‌سنج شما قرار نیست از ۱۰۰ کیلومتر در ساعت بگذرد؟ خوب روزگار عوض می‌شود و از ماه آینده می‌توانید مثلا ۱۰ کیلومتر در ساعت در بزرگراه‌ها سریع‌تر برانید!
سرانجام پس از انجام چندین پروژه آزمایشی در انتاریو، امروز اعلان شد که محدودیت حداکثر سرعت به طور دائم در برخی از بخش‌های بزرگراه‌های جنوبی انتاریو از ۱۰۰ به ۱۱۰ کیلومتر در ساعت افزایش می‌یابد تا تازه مطابق با چندین استان دیگر شود!

six99 Toronto Condo apartment Bayview Sheppard 699 condominium Canada salengwoodworking carpenter, wood work top Toronto GTA hiring

 
سرانجام از ۲۲ آوریل حداکثر سرعت در برخی بزرگراه‌های انتاریو از ۱۰۰ به ۱۱۰ کیلومتر در ساعت افزایش می‌یابد
"کارولین مالرونی" وزیر حمل و نقل انتاریو امروز سه‌شنبه در جریان یک کنفرانس رسانه‌ای در "تیلبری" در جنوب غربی انتاریو اعلام کرد که این تغییر پس از چند آزمایش و مشاوره، اجرایی می‌گردد. و البته افزود که این افزایش سرعت با اینکه همیشگی‌ست اما در همه مناطق اجرا نخواهد شد. استان انتاریو دو سال پیش گفت که ۸۰ درصد از افرادی که به نظرسنجی در مورد پروژه آزمایشی افزایش سرعت پاسخ دادند، از آن حمایت کردند. دولت انتاریو می‌گوید استان‌های دیگری که محدودیت سرعت ۱۱۰ کیلومتر در ساعت را در بخش‌های معینی از بزرگراه‌ها اعمال کرده‌اند عبارتند از: آلبرتا، مانیتوبا، نیوبرانزویک، نوا اسکوشیا، ساسکاچوان و بریتیش کلمبیا.

Majid Jowhari MP Richmond Hill Canada NowruzMicheal Parsa MPP Richmond Hill Oak ridges Aurora Ontario Nowruz

مولرونی می‌گوید ایمنی مهمترین اصل در تصمیم‌گیری وی بوده و افزود: "انتاریو بخش‌های انتخاب شده از بزرگراه‌ها را بر اساس عوامل متعددی از جمله توانایی آن‌ها در کنترل سرعت‌های بالاتر انتخاب کرده" و ادامه داد: "مثل همیشه، ایمنی در خط مقدم کار ما قرار دارد. ما به نظارت بر عملیات و عملکرد ایمنی در تمام بخش‌هایی که محدودیت سرعت به ۱۱۰ کیلومتر در ساعت افزایش یافته، ادامه خواهیم داد. ما با پلیس استانی انتاریو همکاری خواهیم کرد تا برای اجرای ایمن بالا رفتن محدوده سرعت با علائم پیشرفته راهنمایی، به نتیجه مطلوب برسیم".

Conservative Party of Canada CPC Federal Happy NowruzShabani-realestate-toronto-canada

کارولین اسامی بزرگراه‌ها و قسمت‌هایی از آنها که شاهد حداکثر سرعت مجاز ۱۱۰ کیلومتر در ساعتی خواهند بود را به شرح زیر اعلان کرد:

  • بزرگراه ملکه الیزابت از همیلتون تا سنت کاترینز.
  • بزرگراه ۴۰۲ از لندن به سارنیا.
  • بزرگراه ۴۱۷ از اتاوا به مرز کبک.
  • بزرگراه ۴۰۱ از ویندزور به تیلبری.
  • بزرگراه ۴۰۴ از نیومارکت به وودباین.
  • بزرگراه ۴۱۷ از کاناتا به آرنپریور.
علاوه بر این، مولرونی گفت، استان در حال راه‌اندازی یک پروژه آزمایشی در دو بخش از بزرگراه‌های شمال انتاریو است. محدودیت سرعت در بزرگراه ۴۰۰ از "مک تیر" تا "نوبل" و بزرگراه ۱۱ از "امسدیل" به "رودخانه جنوبی" نیز از ۲۲ آوریل بطور آزمایشی، و نه دائمی، از ۱۰۰ به ۱۱۰ کیلومتر در ساعت خواهد رسید.

YMCA Newcomer and Immigration help program in Ontario Canadasina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا

خبر-تورنتو-۲۲-آوریل-حداکثر-سرعت-بزرگراه-انتاریو-۱۰۰-به-۱۱۰-کیلومتر-در-ساعت-افزایش-نقشه

وی افزود: "ما می‌دانیم که چقدر مهم است که خانواده‌هایی که برای بردن فرزندان خود به رویدادهای ورزشی سفر می‌کنند و مشاغلی که به دنبال حمل کالاهای خود هستند، بتوانند سریع‌تر و در عین ایمنی به جایی که نیاز دارند برسند". مولرونی گفت که محدودیت‌های سرعتی جدید شامل کامیون‌های حمل‌ونقل نمی‌شود و آنها همچنان به ۱۰۵ کیلومتر در ساعت محدود می‌شوند.
"درو دیلکز"، شهردار ویندزور در بیانیه‌ای گفت: "استان انتاریو اهمیت کریدورهای تجاری اقتصادی را به رسمیت می‌شناسد، به ویژه در اینجا در جنوب غربی انتاریو. تنظیم محدودیت‌های سرعتی اعلان شده جدید، نشان می‌دهد که ایمنی خودرو و بهره‌وری سوخت از زمانی که این محدودیت‌ها قبلا تعیین شده بودند، تکامل یافته است".
وی افزود که این اعلان یک "رویکرد عقلانی است که ضمن شناسایی محل‌های واجد شرایط در سراسر انتاریو در بالا رفتن محدودیت سرعت در عین حفظ ایمنی‌ست".


اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
منبع
iranstar

بیشترین بازدید اخبار امروز