فوربس لیست میلیاردرهای سال 2019 را منتشر کرد / 45 کانادایی در جمع میلیاردرهای نشریه فوربس جای گرفتند

Submitted on چ., 03/06/2019 - 22:49

فوربس لیست میلیاردرهای سال 2019 را منتشر کرد / 45 کانادایی در جمع میلیاردرهای نشریه فوربس جای گرفتند
نشریه اقتصادی فوربس لیست کانادایی های میلیاردر در سال 2019 را منتشر کرد.در صدر این جدول « دیوید تامسون » قرار دارد. وجود 6 شرکت مشاور املاک و مستغلات در

45 کانادایی میلیاردر در لیست سالانه 2019 میلیاردرهای نشریه معتبر اقتصادی فوربس جای گرفتند.

به نقل از سی تی وی، در صدر جدول کانادایی‌های این فهرست « دیوید تامسون » رئیس یک مجموعه رسانه‌ای و خانواده‌اش با ثروتی بالغ بر 32.5 میلیارد دلار تا 43.4 میلیارد دلار کانادا قرار دارند.

تامسون و خانواده‌اش با وجود اینکه ثروتشان بیش از سه برابر دارایی‌های « Joseph Tsai »، مالک یک شبکه تجارت اینترنتی که در جدول کانادایی‌های این فهرست( کانادایی های میلیاردر ) در رده دوم قرار دارد است ولی باز هم در رتبه 27 این فهرست جای گرفته است.
اهمیت تغذیه و سلامتی / معرفی دکتر نیلوفر حریری متخصص تغذیه و رژیم‌های درمانی / راه‌های ارتباط
صرافی آپادانا

در ذیل لیست 45 کانادایی میلیاردر که در این فهرست قرار گرفته‌اند همراه با نوع فعالیت تجاریشان بر اساس معیارهای جهانی آورده و میزان دارایی‌های آنها بر اساس دلار آمریکا محاسبه شده است.

لیست میلیاردرهای سال 2019

تنوع مشاغل برگزیده‌های این فهرست نیز قابل توجه است در این فهرست مشاغلی مانند خرده فروشی، تجارت الکترونیک، شرکت سرمایه‌گذاری، فناوری، هتلداری، فشن، شرکت نفتی، مسکن، ساخت و ساز مسکن، مشروب فروشی، صندوق سرمایه گذاری مشترک، قمار آنلاین، بیمه و سرمایه‌گذاری، مدیریت مالی، داروسازی، شرکت نفتی – گازی، ارتباطات مخابراتی، تولید اسباب بازی، تولید سرگرمی و تولیدکننده نرم افزار به چشم می‌خورد.

وجود 6 شرکت مشاور املاک و مستغلات در جمع این کانادایی های میلیاردر نشان می‌دهد فعالین این حوزه می‌توانند امیدوار باشند طی سالهای آینده در جمع میلیاردرهای کانادایی قرار بگیرند. پس از شرکت مشاور املاک و مستغلات، تجارت الکترونیک بیشتر فراوانی را در میان مشاغل این میلیاردهای کانادایی دارد که باز نشان دهنده موفق بودن این رشته از فعالیتهای اقتصادی در کانادا است .

بر اساس فهرست نشریه اقتصادی فوربس ، انتاریو اول ، کبک دوم، بریتیش کلمبیا سوم

از نظر محل استقرار این تجار انتاریو با 19 نفر در رتبه نخست و کبک با 11 نفر در رتبه دوم محل استقرار میلیاردرهای کانادایی قرار دارد.

همچنین 6 نفر از این افراد در بریتیش کلمبیا، 9 نفر در سایر کشورها ( تجارت خارجی) و یک نفر نیز در آلبرتا سکونت داشته و یا فعالیت تجاری دارند.

منبع
hodhod

بیشترین بازدید اخبار امروز