شهردار ونکوور می گوید مالیات بر خانه های خالی باید پنج برابر شود

Submitted on جمعه, 04/22/2022 - 21:32

به منظور کاهش بیشتر سوداگری مسکن و ترویج بیشتر صاحبان خانه برای اجاره ، ونکوور ، شهردار ونکوور کندی استیوی پیشنهاد می کند تا مالیات خالی (EHT) را در ونکوور به ۵ ٪ از ارزش ملک افزایش دهد. این نه تنها ۳ ٪ نرخ مالیات ۲۰۲۱ است ، بلکه ۵ برابر بیشتر از رقمی است که مجلس ونکوور در سال ۲۰۱۷ برای بار اول EHT تصویب کرد.

با محاسبه ی ۵ ٪ از نرخ مالیات ، طبق آخرین سازمان ارزشیابی در صلاحیت ونکوور BC ، اگر میانگین ارزش خانه ی خالی ۲ میلیون دلار باشد مالیاتی که به آن تعلق می گیرد ۱۰۰۰۰۰ دلار می باشد ، و اگر متوسط ​​قیمت آپارتمان یا خانه ی متصل خالی ۷۶۰۰۰۰ باشد مالیاتی که به آن تعلق می گیرد ۳۸۰۰۰ کانادایی می شود. ضمن اینکه مالیات استانی نیز به این مبالغ اضافه می شود.

بنا بر گزارش تورنتوپرشنز، کندی استوارت در این بیانیه گفت که این مالیات درآمد بیشتری را برای ونکوور به همراه خواهد داشت ، که برای تأمین بودجه پروژه مسکن قابل استفاده اقتصادی استفاده می شود ، این همچنین پروژه ای است که از زمان جمع آوری مالیات EHT استفاده شده است. از پایان سال ۲۰۲۱ ، ونکوور درآمد ۱۰۶ میلیون دلار را از EHT به دست آورده است.

استوارت گفت که مالیات EHT از ۱/۲۵ ٪ از سال ۲۰۲۰ به ۳ ٪ از ۲۰۲۲ منجر به کاهش بیشتر املاک خالی می شود ، در حالی که درآمد EHT دو برابر شده است ، در سال ۲۰۲۰ درآمد حاصل از مالیات خانه های خالی ۱۵ میلیون دلار و در سال ۲۰۲۱ این رقم ۳۲ میلیون دلار تخمین زده شده است.

علاوه بر بهبود نرخ مالیات ، استوارت همچنین پیشنهاد می کند تا کارکنان دولت شهرداری را برای افزایش ممیزی و بازرسی راهنمایی کند. وی گفت: کارمندان دولت شهرداری در سال ۲۰۱۹ به تعداد ۸۹۲ حسابرسی خانه های خالی و در سال ۲۰۲۰ به تعداد ۷۲۲ بار انجام داده اند ، ۵/۵ ٪ از این بازرسی ها املاک خالی سال ۲۰۱۹ صحیح نبوده است.

استوارت گفت: ما هنوز صدها خانه ی خالی داریم که باید از آن استفاده کنیم و هزاران مورد نیاز مسکن خالی معرفی شده است که عذر موجه از قبیل بازسازی برای خالی بودن آورده اند و معاف شده اند. با افزایش بیشتر نرخ مالیات به ۵٪ و دو برابر تعداد حسابرسی ها ، ما کاردلالان را دشوارتر می کنیم و اطمینان می دهیم که مسکن ونکوور برای همه افراد جامعه مناسب است، نه فقط برای چند نفر. من مشتاقانه منتظر دستیابی به اجماع در این مرحله مهم هستم زیرا باید از اقدامات شهرداری برای حل بحران بار مسکن خود استفاده کنیم.

با این حال ، کارکنان دولت شهرداری با نرخ مالیات قبلی EHT مخالف بودند. آنها هشدار دادند که نرخ مالیات بیش از ۱ ٪ افزایش یافته است ممکن است مدیریت و اثربخشی EHT و درآمد آینده را شهر ونکوور را تحت تأثیر قرار دهد و سرمایه های خریداران را به جاهای دیگر سرازیر کند.

تورنتوپرشنزداتکام
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز