سایت همشهری آنلاین لحظاتی پیش هک شد!

Submitted on جمعه, 12/16/2022 - 10:55

لحظاتی پیش زیر سخنان احمد خاتمی امام جمعه ی تهران نظراتی ثبت شد که شوک آور بود. تورنتوپرشنز از این لحظه عکس گرفته است و این لحظه را شکار کرده است و تنها چند لحظه بعد از گرفتن این عکس نظر مخالف پاک شد. این سایت به احتمال زیاد هک شده است. بسیاری از نظرات ببنندگان این سایت منتشر نمی شود و اگر به لیست نظرات در صف انتشار و یا غیر قابل انتشار نگاه کنید، تعداد نظراتی که از نظر حکومت مقبول نیست سانسور می شود ولی اینبار یا توسط هکر یا توسط فردی دلیر و آزادیخواه حرف دل مردم آشکارا دیده می شود. عکس ضمیمه می باشد:

سیداحمد خاتمی:
نپذیرفتن حکم ولی فقیه، کم شمردن حکم خداست | رییس جمهور چین حرف بی ربطی گفته است
امام جمعه موقت تهران گفت: اگر می خواهید بیانیه دهید در حمایت از آن مظلومی بیانیه دهید؛ مثل سید روح الله عجمیان که ۳۰ نفر محاصره اش کردند. بیانیه می دهید در دفاع از قاتلی که خودش می گوید مستحق چند بار اعدام هستم!

آیت الله سید احمد خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه «ولی فقیه اگر حکمی صادر کرد و کسی نپذیرفت، به نوعی کم شمردن حکم خداست» گفت: کسی که دین دارد و ایمان به روز قیامت دارد ننشیند در مجلسی که امام عادل جامعه اسلامی در آن تخریب می شود. یا بدگویی می شود از بسیجی ها که مصداق مومن هستند یا از حزب اللهی ها. باید دفاع کرد از ولی فقیه که دفاع از امام زمان است.

وی ادامه داد: اگر فرد “بی توجهی” شعار نویسی می کند، البته مغرضین حسابشان جداست؛ یا بعضی ها که با لباس مشکی اباعبدالله، پوشش‌های عزای حسین (ع) را می‌کَنند، باید اینها را متوجه کرد که کارشان اشتباه است. اما می گوییم که در افتادن با نایب امام زمان عاقبت خوبی ندارد.

خاتمی در ادامه در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران یاد شهید مولوی عبدالواحد ریگی را گرامیداشت و گفت: درخواست متدینین آن است که عاملان کشته شدن ایشان به اشد مجازات برسند.

وی همچنین یاد سردار رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی را گرامیداشت.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر وحدت حوزه و دانشگاه و اینکه از وحدت حوزه و دانشگاه از آرمان های امام و مقام معظم رهبری بوده است، گفت: دو بازوی توانای اداره کشور حوزه و دانشگاه هستند. این واقعیتی است که اکثر دانشجویان متدین و حزب اللهی علاقه مند به ایران اسلامی هستند و آنها را پاره تن خود می دانیم البته اقلیتی هم در شأن دانشجو عمل نکردند؛ اقلیت که می‌گویم یعنی از چندهزار دانشجوی یک دانشگاه، پانصد نفر. قاتلی که خودش می گوید مستحق چندبار اعدام هستم آن وقت کسانی به نام دانشجو از این قاتل حمایت می کنند. طوری عمل کردند که آمریکا و رژیم صهیونیستی بگوید بارک الله. شما بزرگ تر از این ها هستید، کشور در آینده دست شماست.

خاتمی گفت: از دانشجویان ارزشی ما که در همه دانشگاه ها هستند انتظار داریم با موضع گیری جانانه خود به اینها نشان دهند دانشجوی متدین آب به اسیاب دشمن نمی ریزد. این اقلیت، دشمن آرمان وحدت حوزه و دانشگاه هستند. وحدت این دو نهاد وحدت فکر و اندیشه است.

وی با اشاره به مواضع اخیر رییس جمهور چین درباره جزایر سه گانه ایران به حضور مقتدرانه نیروهای نظامی در این مناطق اشاره کرد و گفت: این جزایر جزء لاینفک و ابدی ایران اسلامی هستند.

خاتمی افزود: اخیرا رییس جمهور چین به عربستان رفت، جایی که ترامپ درباره این کشور گفت که گاو شیرده است. رییس جمهور چین حرف بی ربطی گفته است. ما در تمامیت ارضی با کسی رودربایستی نداریم و قاطع عمل می کنیم.

خاتمی درباره حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل تصریح کرد: اولا قطعنامه ضمانت اجرایی ندارد. دوما ۴۰ روز آمریکا تقلا کرد تا به تصویب برساند این قطعنامه را و این هم پرونده سیاه دیگری از آمریکا علیه ملت ایران است.

خطیب نماز جمعه تهران گفت: بیشترین بها را ایران به زن داده است؛ اینجا زن، زندگی، آزادی وجود دارد. آزادی واقعی اینجاست آنچه آمریکا تحریک می کند بردگی است، آزادی نیست. آمریکا زن برده می خواهد که هویتش را از دست داده باشد. زنی که همه فرهنگش فرهنگ بردگان باشد. تنها در نظام اسلامی است که زندگی بانوان زندگی شرافتمند انسانی است.

وی درباره اقدامات اتحادیه اروپا علیه ایران گفت: آنها عین مستعمره آمریکا در یک دهه اخیر عمل کرده اند. اینها در صدر لیست ناقضان حقوق بشر هستند. چه کسی از رژیم صهیونیستی مدام حمایت می کند جز شما. شما خط مقدم ناقضین حقوق بشر هستید. این بنده را هم چندی پیش تحریم کردند افتخارم در عمرم تحریم اینهاست. وحشی گری‌های شما را باز هم افشا می کنم و تا زنده ام سر سوزنی عقب نشینی نمی‌کنم. تحریم می کنند که در بانک هایشان حساب باز نکنم؟ آخر من چه حسابی در بانک های شما دارم که تحریم می کنید! یا به این کشورها مسافرت نکنم؟ یک وجب خاک کشورم را به دنیا نمی دهم.

امام جمعه موقت تهران در ضرورت توجه به قانونمداری در کشور اظهار کرد: نظام اسلامی نظام قانون است و همه باید مقید به پذیرش آن باشند ولو خلاف نظرشان باشد. اول قائل به قانون خود رسول اکرم است. مقام معظم رهبری و همه قائل به قانون هستند. هرج و مرج زمینه سازش قانون شکنی است برای اینکه این منکر نباشد باید قانون شکنان منزوی شوند. می خواهید بیانیه دهید، از آن مظلومی حمایت کنید مثل سید روح الله عجمیان که ۳۰ نفر محاصره‌اش کردند. بیانیه می دهید در دفاع از قاتل که خودش می گوید مستحق چند بار اعدام هستم! آرمان عزیز که اربعین او هم هست را با شکنجه کشتند، اگر بیانیه می دهید در حمایت از اینها بدهید.

وی ‌با تاکید بر اصل «برابری در برابر قانون» در کشور تصریح کرد: رییس و مرئوس نباید خودش را در حصار قانونی ببیند و تخلف کند و خیالش راحت باشد که به او رسیدگی نمی شود.

خاتمی گفت که اگر این سه شرط را انجام ندهیم حکومت مصون نمی ماند؛ اینک قانون را بر همگان اقامه کنیم و بر اساس کتاب خدا در رضا و نارضایتی حکم کنیم و تبعیض نژادی در حکومت نباشد.

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز