ربات پیشخدمت وارد یکی از رستوران‌های مونترال شد

Submitted on چ., 03/04/2020 - 00:47

یک ربات پیشخدمت بعنوان جدیدترین خدمتکار در یکی از رستوران‌های مونترال مشغول به کار شد.

به گزارش رسانه هدهد به نقل از سی‌تی‌وی نیوز، Johnny Boy فقط یک سرور معمولی نیست بلکه کارهای بین آشپزخانه تا مشتری را انجام می‌دهد.

این رستوران در خیابان سن دنی مونترال قرار دارد و مالک این رستوران ربات هوشمند خدمتکار خود را از چین خریداری کرده است تا به کارکنانش در خدمت دهی به مشتریان کمک کند.

جوسی ژانگ، یکی از خدمتکاران هاربین گفت: ما استفاده از این ربات را خیلی وقت پیش از آشپزخانه تا میز مشتری راه اندازی کردیم.

وی افزود: گاهی مشتری سفارش غذا می دهد و من مجبور می شوم به دور و نزدیک بروم و خیلی خسته کننده بود بنابراین ما فکر کردیم که چگونه این مشکل را حل کنیم.

Johnny Boy با سنسورهای مختلف طراحی شده و رستوران برای استفاده از آن مجبور بود روی سقف سنسور کار بگذارد تا به راحتی برای این ربات برنامه نویسی کند.

ژانک اظهار داشت: این ربات وقتی سرمیز مهمان می رسد می‌گوید، یک دقیقه صبر کنید پیشخدمت سفارش شما را می‌گیرد و وقتی غذا را تحویل می‌دهد می‌گوید: نوش جان، لذت ببرید.

او همیشه خوشحال است مگر اینکه کسی در مسیرش قرار گیرد و در این مواقع می گوید: از مسیر من کنار برو. من عصبانی هستم. الان باید کار کنم. حتی چهره‌اش در این مواقع عصبانی می‌شود.

ژانک در ادامه این ربات را فراتر از یک همکار خواند و گفت: بهترین دوست من است.

Johnny Boy برای شغل دیگر کارکنان رستوران رقیب نیست چون نمی تواند غذا را روی میز قرار دهد.

درحالیکه ربات‌های خدماتی در چین مورد خشم هستند، تعداد کمی از این ربات‌ها در کانادا مورد استفاده می گیرد و ژانک معتقد است Johnny Boy تنها یک نمونه از این ربات‌ها در مونترال است.

ماجرای رباتی به نام باکسی چه بود؟ چرا درد و دل کردن با ربات ها راحت تر است؟

آغاز فروش ربات Cozmo در کشور کانادا، رباتی که همدمی برای انسانها خواهد شد

منبع
hodhod

بیشترین بازدید اخبار امروز