پیش‌ بینی هوای تهران تا اواسط هفته آینده | ورود سامانه جدید بارشی به استان | آلودگی به شهر باز می‌گردد؟

Submitted on جمعه, 01/13/2023 - 12:33

به گزارش همشهری آنلاین، بر این اساس، وضعیت جوی ارتفاعات استان برای فردا، ‌ابری دربعضی ساعات همراه با بارش‌های پراکنده برف، ‌گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود. همچنین با توجه به ماندگاری هوای سرد و عدم وزش باد قابل ملاحظه، در مناطق پرتردد، ‌پرجمعیت و صنعتی شهری در بعضی ساعات همراه با افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا و غبار آلود(به ویژه صبح شنبه) خواهد بود.

از اواخر فردا شنبه، با ورود سامانه بارشی جدید به استان، افزایش ابر، ‌بارش برف، در ارتفاعات یخبندان، ‌ مه گرفتگی و لغزندگی سطح جاده‌ها پیش بینی می شود و ادامه فعالیت این سامانه تا صبح روز دوشنبه مورد انتظار است. از روز دوشنبه با پایداری نسبی جو، عدم وزش باد قابل ملاحظه، کاهش کیفیت هوا، ‌افزایش غلظت آلاینه‌ها و افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

دمای هوا فردا شنبه ۲۴ دی ماه، در تهران بین ۱ تا منفی ۲ درجه، آبعلی بین منفی ۴ تا منفی ۱۰ درجه، اسلامشهر و بهارستان بین ۴ تا منفی ۳ درجه، پاکدشت بین ۴ تا منفی ۵ درجه، پردیس بین ۳ تا منفی ۹ درجه، پیشوا بین ۴ تا منفی ۳ درجه، دماوند بین منفی ۳ تا منفی۹ درجه، رباط کریم بین ۳ تا منفی ۳ درجه، ری بین ۳ تا منفی ۴ درجه، شمیرانات بین منفی ۱ تا منفی ۴ درجه، شهریار بین ۲ تا منفی ۴ درجه، فیروزکوه بین منفی یک تا منفی ۹ درجه، قدس بین ۸ تا منفی یک درجه، لواسان بین منفی یک تا منفی ۶ درجه، ملارد بین ۲ تا منفی ۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع
hamshahrionline
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز