پلیس برای اطلاع از مخفیگاه الناز حاج تمیری ۱۰۰ هزار دلار جایزه گذاشت

Submitted on ش., 01/14/2023 - 13:06

پلیس برای اطلاع از مخفیگاه الناز حاج تمیری ۱۰۰ هزار دلار جایزه گذاشت

پلیس انتاریو در سالگرد ربایش الناز حاج تمیری، زن ایرانی که در ساحل واساگا – انتاریو توسط افراد پلیس نما ربوده شده است. برای دریافت هر گونه اطلاعاتی از موقعیت این زن ۱۰۰ هزار دلار جایزه تعیین کرد.

به گزارش رسانه هدهد کانادا، الناز حاج تمیری ظاهراً زمانی که در این ساحل بوده توسط سه مرد با لباس پلیس در یک خودروی شاسی بلند لکسوس سفید ربوده شده است.

مارتین گراهام از پلیس انتاریو، با بیان اینکه طی ۳۰ خدمت خود تاکنون با چنین پرونده‌ای مواجه نشده است در این رابطه گفت:

مهم‌ترین امید من این است که او زنده باشد و بیشترین نگرانی من از این است که او دیگر نباشد.

گراهام با بیان اینکه خانواده حاج تمیری از پاسخ به فراخوان‌هایی که تاکنون داده شده ناامید هستند اظهار داشت:

ما امیدواریم با قرار دادن پاداش مالی از سوی پلیس منطقه‌ای انتاریو و یورک بتوانیم به اطلاعاتی درباره محل اختفای این زن دست پیدا کنیم.

فریبا، مادر حاج تمیری، با انتشار مطلبی در این رابطه گفت که خانواده وی از این شرایط خیلی ناراحت هستند. و دعا می‌کنند فردی که اطلاعاتی از الناز دارد، خبری از او بدهد.

هیچ چیز به اندازه این فکر بر روح ما سنگینی نمی‌کند که شاید هرگز نفهمیم چه بر سر الناز آمده است. ما می‌دانیم که افرادی وجود دارند که اطلاعاتی در اختیار دارند. و ممکن است به این فکر کنند که آیا این کار را انجام دهند یا خیر. ما از خدا می‌خواهیم که این افراد کار درست را انجام دهند. و به ما کمک کنند تا از این رنج خلاص شویم. قطعا شجاعت شما در سرنوشت الناز کار ساز است.

پلیس از هر کسی که اطلاعاتی در رابطه با این تحقیقات دارد خواسته تا اطلاعات خودش را با خط غیر اضطراری OPP به شماره 1-888-310-1122 در میان بگذارد. و هر کسی که بخواهد به صورت ناشناس خبری دهد نیز می‌تواند از طریق Crime Stoppers در ontariocrimestoppers.ca یا 1-800-222-8477 (TIPS) اینکار انجام دهد.

تحقیقات حمله منطقه یورک احتمالاً با ربوده شدن زن ایرانی در ساحل واساگا مرتبط است

استمداد پلیس انتاریو از مردم برای کمک به یافتن دختر ایرانی ربوده شده در ساحل واساگا

منبع: سی‌تی‌وی

منبع
hodhod

بیشترین بازدید اخبار امروز