منطقه یورک در حال انجام یک حرکت بزرگ دیگر است و ۵ ساختمان بلند در مرکز Vaughan ساخته خواهد شد

Submitted on س., 08/09/2022 - 15:53

منطقه یورک در حال انجام یک حرکت بزرگ دیگر است و 5 ساختمان مرتفع جدید در مرکز شهر وان ساخته می شود

یک نقطه عطف جدید در حال اضافه شدن به قلب Vaughan در منطقه یورک است و پیشنهادی مبنی بر تبدیل پنج برج و نزدیک به ۱۹۵۰واحد مسکونی و تجاری جدید در محل یک سینماو کلوپ شبانه ی قدیمی ارائه شده است.

طبق گزارشات، این طرح توسط Menkes Developments پیشنهاد شده است، این طرح همچنین بخشی از یک چشم انداز بزرگ برای مرکز مترو جنوبی Vaughan(Vaughan South Metro Centre) یا منطقه VMC جنوبی است. این مکان درست در شرق بزرگراه 400، در نزدیکی Interchange Way است.

در حال حاضر تعداد انگشت شماری ساختمان در این سایت وجود دارد، از جمله یک ساختمان بزرگ که قبلا یک تئاتر AMC بود و در سال ۲۰۱۴ به یک کلوپ شبانه تبدیل شد.

منکس قصد دارد همه آن را تخریب کند تا یک مجتمع مسکونی مدرن ایجاد کند که نزدیک به ۱۹۵۰ خانه جدید و همچنین خرده فروشی و فضای عمومی را در طبقه همکف ارائه می دهد.

این پروژه که توسط معماران Turner Fleischer و Giannone Petricone Associates طراحی شده است، پنج برج در سبک های مختلف را با ارتفاعات ۴۶، ۴۰، ۳۰، ۱۴ و ۱۵ طبقه به افق وان اضافه می کند.

بنا بر گزارش تورنتوپرشنز، بیش از ۴۰۰۰ متر مربع (نزدیک به ۴۴۰۰۰ فوت مربع) فضای خرده فروشی در سطح زمین وجود دارد، در حالی که انتظار می رود برج بالای آن این مرکز خرید شامل ۱۹۴۵ واحد مسکونی باشد.

ساختمان ها در اطراف یک میدان مرکزی واقع شده اند و به عنوان یک پلازا با مالکیت خصوصی بیش از ۴۵۰۰ مترمربع می باشد.

این میدان در ضلع شرقی به پارکی به مساحت بیش از ۵۵۰۰ مترمربع متصل است که در گوشه شمال شرقی آن قرار دارد و فضای عمومی پیوسته ای را با میدان مرکزی به مساحت حدود ۱۰۰۰۰ متر مربع تشکیل می دهد.

در صورت تصویب، این طرح افق وان را تغییر خواهد داد.

تورنتوپرشنزداتکام
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز