خوانندگی جالب هدایت هاشمی و برادرانش به یاد مادرشان در خندوانه

Submitted on پ., 06/17/2021 - 01:22

ویدیویی جالب از خوانندگی هدایت هاشمی و برادرانش در خندوانه و بیوگرافی آقای بازیگر

هدایت هاشمی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی ۱۷ اسفند سال ۱۳۵۳ در سبزوار متولد شده است. آقای بازیگردارای مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی است. او از سال ۱۳۷۷ فعالیت هنری خود را آغاز کرده و تاکنون در سریالبوتیمار، زوج یا فرد و فیلم سینمایی به دنیا آمدن نقش آفرینی کرده است. در قسمت زیر ویدیویی از خوانندگیجالب هدایت هاشمی و برادرانش به یاد مادرشان در خندوانه را قرار داده ایم. برای مشاهده این ویدیو در نیکصالحی همراه ما باشید.

شب گذشته هدایت هاشمی و برادرانش در برنامه خندوانه حاضر شده بودند که خوانندگی آنها مورد توجه قرار گرفت.برادران هاشمی هم ترانه‌ای را به یاد مادرشان خواندند و هم آوازهایی را به زبان محلی اجرا کردند.

ویدیویی جالب از خوانندگی هدایت هاشمی با برادرانش در خندوانه , ببینید:

آقای هاشمی در سال ۱۳۵۳ در سبزوار متولد شده است. وی بزرگ شده مشهد است و تا قبل از اینکه به سربازیبرود در مشهد زندگی کرده است. وی همچنین در این دوران فوتبال را نیز با جدیت دنبال میکرده است اما پس ازسربازی این رشته ورزشی را تا حدودی رها کرده است. هدایت دو فرزند به نام های اما و جانا دارد.

آقای هاشمی ۱۳ سال بیشتر نداشت که برای اولین بار در تئاتری بنام ترناس جان در جشنواره فجر در سبزوار برویصحنه رفت و به دلیل بازی‌ اش در این نمایش تقدیرنامه گرفت.

شروعش با تئاتر تلویزیونی بازرس بود او به واسطه همین تئاتر به سینما معرفی شد و در فیلم یک بوس کوچولودر سال ۱۳۸۳ اولین بازی اش در سینما را انجام داد هاشمی با سریال چک برگشتی که از تلویزیون پخش شدتوانست بین مردم شناخته شود جدید ترین اثر او سریال دختر گمشده به کارگردانی احمد کاوری می باشد.

هاشمی با نگار عبدی بعد از اتمام تحصیلاتش ازدواج کرد و صاحب یک دختر بنام اما نیز شدند، اما این زندگی دوامچندانی نداشت و در نهایت این دو از بکدیگری جدا شدند؛ هاشمی بعد از چندین سال جدایی از همسر سابقشبا مهشید ناصری از بازیگران تئاتر ازدواج کرده و در حال حاضر فرزند دومش نیز از مهشید ناصری به دنیا آمده استکه نامش جانا است.

خبر آنلاین و سبز پندار

منبع
niksalehi
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز