خانه ای برای خرید موجود نیست، ۱۵۰۰ نفر برای ۱۰ باب خانه رقابت می کنند!

Submitted on ی., 01/16/2022 - 18:48

بنا بر گزارش تورنتوپرشنز، این یک واقعیت غیرقابل انکار است که موجودی مسکن انتاریو کم است، اما وضعیت چقدر جدی خواهد بود؟ زمانی که ۱۵۰۰ نفر برای یک پروژه خانه های متصل یا قطاری در حال ساخت در کمبریج، آنتی، درست پس از راه اندازی ۱۰ خانه جدید ثبت نام کردند و سازندگان را شگفت زده شدند.

بر اساس مطالعه ی Scotiabank که در روز چهارشنبه منتشر شد، کمبود موجودی مسکن در سراسر کانادا گسترده است و انتاریو بدترین کمبود را در بین استان های دیگر کانادا دارد. علاوه بر انتاریو، آلبرتا و منیتوبا نیز استان‌هایی هستند که سرانه مسکن کمتر از میانگین ملی دارند. برای پر کردن این شکاف بازار، انتاریو باید۶۵۰۰۰۰ خانه جدید اضافه کند، آلبرتا باید ۱۳۸۰۰۰باب خانه و منیتوبا باید ۲۳۰۰۰ باب خانه بسازد.


منبع: globalnews

طبق گزارشات منتشر شده، یک خانه ی متصل یا قطاری جدید توسط سازندگان Activa Homes در نزدیکی جاده هسپلر و خیابان ایشروود در کمبریج در حال ساخت است و ۱۳۸ خانه جدید در حال ساخت است. جف مک مردو، مدیر اجرایی Activa گفت: «ما به تازگی ۱۰ واحد را در این هفته راه اندازی کردیم و ۱۵۰۰ نفر برای نشان دادن علاقه ثبت نام کرده اند. بعضی ها نظرشان عوض شد ولی هنوز ۷۵۰ خریدار جدی وجود داشت.

مک مردو گفت: «در حال حاضر وضعیت عجیبی در صنعت ما وجود دارد، جایی که مسکن واقعاً کم عرضه است.

گزارش شده است که میانگین قیمت خانه‌ها از همه نوع در کمبریج تقریباً ۴۲ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، از ۶۲۵۹۲۲ دلار به ۸۸۷۵۴۱ دلار، و موجودی خانه‌های موجود برای فروش به پایین‌ترین حد خود رسیده است.


منبع: globalnews

هزینه‌های مسکن همچنان افزایش می‌یابد و از دسترس اکثر خریداران در منطقه دور است.

مک مردو گفت که Activa روی تعدادی پروژه کار می کند تا به بازار مسکن محلی کمک کند، اما این فقط ساخت خانه های بیشتر نبود. او گفت حتی اگر به سازندگان اجازه داده شود سریع بسازند، تعدادی از مسائل زنجیره تامین مرتبط با بیماری همه گیر وجود دارد که به طور اجتناب ناپذیری روند ساخت خانه ها را کند می کند.

او گفت: "ما در تلاش هستیم تا نیروی کار و تامین مواد، از کاشی گرفته تا کف، را پیدا کنیم، ما در تلاش هستیم تا بسیاری از مشکلات را که تقریباً در هر بخش با آنها سروکار دارد، حل کنیم."

مک‌مردو گفت که اولین صاحبان خانه در توسعه جدید Activa می‌توانند در ماه آگوست به خانه‌های جدید خود نقل مکان کنند و مرحله بعدی ساخت و ساز در بهار امسال انجام می‌شود، که اگر همه چیز خوب پیش برود، باید ظرف ۲۴ ماه تکمیل شود.

آخرین اخبار، جدیدترین ویدئو، موزیک، فارم و ارسال آگهی مجانی در تورنتوپرشنز
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز