جدیدترین ایرلاین کم قیمت کانادا حراجی برگزار کرده که پرواز ارزان قیمت از تورنتو دارد

Submitted on چ., 04/13/2022 - 00:51

جدیدترین ایرلاین کم قیمت کانادا حراجی برگزار کرده که پرواز ارزان قیمت از تورنتو دارد

انحصار چندجانبه سفرهای هوایی در کانادا بالاخره در حال گسترش است. این کشور اخیرا با تعدادی از شرکت‌های هواپیمایی ارزان‌قیمت که به تازگی وارد بازار شده‌اند و فروش عمده‌ای را ثبت کرده‌اند، وارد مذاکره شده است.

Lynx برای جذب مشتریان جدید چند حراج برگزار کرده است، آخرین مورد این حراجی‌ها دیروز بود که به بالاترین میزان خود رسید: ۷۰ درصد تخفیف بر هزینه پایه کرایه.

طبق فعالیت‌های این برند در شبکه‌های اجتماعی در روز پنج‌شنبه، مسافران برای سوار شدن به یکی از ده‌ها بوئینگ ۷۳۷ جدید این شرکت با قیمت ارزان، باید از کد تخفیف ” LYNXLAUNCH” استفاده کنند.

Lynx برای شروع وعده پروازهای با قیمت بسیار پایین را داده است. پرواز یک طرفه از همیلتون به هالیفاکس به قیمت ۶۹ دلار و از کلگری به وینیپیگ ۵۹ دلار.

مشتریان این ایرلاین تا به امروز می‌توانند از تورنتو به کلگری، ادمونتون، هالیفاکس، سنت جان، ونکوور و وینیپگ پرواز کنند. اما اگر حاضرید یک ساعت رانندگی را به جان بخرید تا به فرودگاه بین‌المللی همیلتون بروید، می‌توانید پرواز ارزان‌ قیمت تری به کلگری یا هالیفاکس داشته باشید.

پرواز از تورنتو به کلگری در اوایل ماه مه به قیمت ۷۷.۲۴ دلار رفت، و ۹۷.۰۹ دلار برگشت است؛ با احتساب تخفیف اعمال شده بر کرایه پایه که به خودی خود قیمت آنچنانی نداشت و مالیات و هزینه‌های ما به تفاوت پروازها.

سفر به ونکوور قیمت بالاتری دارد. پرواز رفت با قیمت ۹۵.۴۹ دلار و پرواز برگشت با قیمت ۹۶.۹۰ دلار حساب می‌شوند. اما این قیمت‌ها در ماه ژوئن کاهش می‌یابند و به حدود ۸۰ دلار هزینه رفت و ۷۰ دلار هزینه برگشت می‌رسند.

شهر وینیپگ با هزینه بین ۵۹ تا ۸۰.۷۵ دلار رفت و یا برگشت بسته به زمان پروازتان، ارزان‌ترین شهر به حساب می‌رود.

و در نهایت این برند با گسترش مسیر و پروازهای متعدد در آینده، وعده قیمت‌های بهتری را در روزهای پیش‌رو می‌دهد.

منبع: بلاگتو

منبع
hodhod

بیشترین بازدید اخبار امروز