هزینه های مدیریت آپارتمان نورث یورک تا 113 درصد افزایش می یابد، سازندگان اغلب هزینه ها را کمتر گزارش می کنند

Submitted on پ., 11/11/2021 - 19:12

چند روز پیش، هزینه مدیریت یک آپارتمان در نورث یورک به طور ناگهانی 113 درصد افزایش یافت که باعث شد برخی از ساکنان بسیار متحیر و حتی عصبانی شوند. در سال های اخیر در بسیاری از آپارتمان ها در انتاریو این اتفاق افتاده است. نگرانی ها در مورد عدم گشایش و شفافیت هزینه های مدیریت آپارتمان نگرانی هایی را برانگیخته است.

چندی پیش به مالک این آپارتمان پارک زمرد در حوالی خیابان یانگ و خیابان شپرد اعلام شد که هزینه مدیریت آپارتمان افزایش می یابد. برخی از ساکنان دریافتند که میزان افزایش بیش از دو برابر شده است و بسیار متحیر بودند. کمیته آپارتمان نشینی نیز به این دلیل محکوم شد.

ویلیام لیو، یکی از اعضای کمیته آپارتمان، گفت: "این حادثه نمی گذارد شب ها بخوابم."

او همچنین گفت که او نیز مانند دیگران متعجب است که هزینه های مدیریت در پنج سالی که از افتتاح این آپارتمان می گذرد بسیار زیاد شده است.

"برای ساکنان آپارتمان، افزایش 113 درصدی بسیار زیاد است. به عنوان مثال، هزینه مدیریت من از 500 دلار در ماه به حدود 1000 در ماه در ماه افزایش می یابد."

به همین دلیل برخی از مالکان این کمیته را مقصر مدیریت ناصحیح وجوه دانستند، کمیته را به پیگیری های مکرر قانونی تهدید کردند، آنها را به فساد و "توطئه مدنی" متهم کردند و از طریق ایمیل آنها را تهدید کردند.

در پاسخ، دادگاه انتاریو دستور ویژه ای صادر کرد و از ساکنان خواست این رفتار را متوقف کنند. با این حال، برخی از ساکنان در شبکه‌های اجتماعی گزارش دادند که در نامه‌ای که دریافت کرده‌اند آمده است که هزینه مدیریت تنها برای چند ماه افزایش می‌یابد و افزایش دائمی نیست.

اما بر اساس گزارش ها، مشکل افزایش ناگهانی هزینه های آپارتمان به این ساختمان آپارتمانی محدود نمی شود. طبق گزارش حسابرسی کل انتاریو در سال 2020، بسیاری از سازندگان در هنگام فروش آپارتمان، هزینه آپارتمان را در بودجه اولیه کمتر گزارش می دهند که شامل برخی از هزینه های احتمالی نمی شود.

بنا بر گزارش تورنتوپرشنز، بر اساس یک نظرسنجی در این گزارش، تقریباً نیمی از کمیته های آپارتمان اعلام کردند که هزینه های مدیریت آپارتمان حدود 10 تا 30 درصد افزایش می یابد و 40٪ از کمیته ها اغلام کردند که افزایش هزینه ها از 30٪ بیشتر خواهد شد.

در آن زمان، حسابرس کل پیشنهاد کرد که سازندگان باید هزینه‌های اضافی را که در آینده افزایش می‌یابد، مانند هزینه مناطق عمومی، افشا کنند و همچنین به کمیته آپارتمان زمان بیشتری برای اعلام مبلغ افزایش‌یافته و بهترین روش‌ها را که از دیگر مناطق آموزش ببینند.

دولت انتاریو همچنین اعلام کرد که قصد دارد مقررات بیشتری را برای بهبود بیشتر قانون کاندو تدوین کند.

جسیکا بل، عضو NDP انتاریو، گفت: "حسابرسی کل دریافته است که بسیاری از ساکنان آپارتمان ها افزایش ناگهانی در هزینه های مدیریت را تجربه کرده اند. بخش بزرگی از این امر به این دلیل است که سازندگان به طور سیستماتیک هزینه های مدیریت آپارتمان را هنگام فروش آپارتمان گزارش نمی کنند. این ناعادلانه است. بله. او گفت: ساکنان آپارتمان این حق را دارند که بدانند پس از نقل مکان به چنین آپارتمان مدیریت شده چه هزینه هایی باید بپردازند.

آنچه که دولت استانی نیز باید انجام دهد این است که شخص ثالثی را برای تجزیه و تحلیل این نوع افزایش هزینه‌ها در آینده پیدا کند تا ساکنان بتوانند کانال‌هایی غیر از سازندگان برای به دست آوردن اطلاعات مرتبط داشته باشند.

در حال حاضر پرونده های مربوط به آپارتمان زمرد پارک Emerald Park همچنان ادامه دارد و ساکنان می خواهند بدانند چرا این هزینه سر به فلک کشیده است.
تورنتوپرشنز
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز