هری و مگان همسایه تام هنکس و بن افلک | خریدن عمارت ۱۳ میلیون دلاری در لس‌آنجلس

Submitted on ی., 05/03/2020 - 21:09

پرنس هری و همسرش مگان مارکل که با کناره‌گیری از خاندان سلطنتی بریتانیا خبرساز شده‌اند، با خریدن یک قصر ۱۳ میلیون دلاری به منطقه اشرافی لس‌آنجلس نقل مکان می‌کنند.

خانه اشرافی در لس آنجلس

به نقل از سان، خانه‌ای که این زوج جوان برای خریدن در نظر دارند، عمارتی است اشرافی با شش اتاق خواب و البته یک محل اقامت ویژه دوریا، مادر ۶۳ ساله مگان تا بتواند به آنها در مراقبت از فرزندشان آرچی کمک کند. استخر شنا، سالن سینما، یک باغ بزرگ، باغچه آلاچیق‌دار، زمین بازی گسترده و چشم‌انداز دریا از دیگر ویژگی‌های خانه تازه هری و مگان است که ۱۳ میلیون دلار ارزش دارد.

استیو چسمن، تهیه‌کننده مجموعه فیلم‌های «سریع و خشن» مالک فعلی این قصر اشرافی است و تام هنکس و همسر ریتا ویلسن و بن افلک، ستاره‌های سرشناس هالیوودی در همسایگی آن زندگی می‌کنند. به محض اینکه شرایط قرنطینه کرونا و قوانین منع رفت و آمد در آمریکا به پایان برسد، هری و مگان به خانه تازه خود در یکی از محله‌های بسیار پولدارنشین لس‌آنجلس می‌روند.

این دو پس از کناره‌گیری از مقام‌های سلطنتی به کانادا رفتند و مدتی بعد مقیم آمریکا شدند. آنها فعلا در یک خانه اجاره‌ای نزدیک محل اقامت التن جان زندگی می‌کنند و گفته می‌شود رابطه‌ای بسیار نزدیک و صمیمی با خواننده و موسیقیدان سرشناس دارند.

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز