گرم‌تر شدن هوا طی امروز و فردا | خنک شدن این استان‌ها از سه‌شنبه تا پنجشنبه | طوفان گرد و خاک و مواج بودن دریاها در روزهای آتی

Submitted on ی., 07/09/2023 - 03:02

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که طی‌ امروز و فردا (یکشنبه و دوشنبه) در شمال استان آذربایجان غربی‌ در ساعات‌ بعدازظهر و اوایل‌ شب‌ رشد ابر و رگبار پراکنده گاهی‌ همراه با رعد و برق‌ و وزش‌ باد شدید رخ‌ خواهد داد.

در این‌ مدت‌ در سایر مناطق‌ کشور جوی آرام همراه با ماندگاری و افزایش‌ تدریجی‌ دما به‌ ویژه در استان‌های ساحلی‌ خزر و اردبیل‌ پیش‌بینی‌ می‌شود.

از بعدازظهر سه‌شنبه‌ تا پنج‌شنبه‌، با نفوذ جریانات‌ خنک‌ شمالی‌ روی سواحل‌ جنوبی‌ دریای خزر، ضمن‌ کاهش‌ نسبی‌ دما در نوار شمالی‌ کشور، در استان‌های ساحلی‌ خزر، اردبیل‌ و برخی‌ نقاط‌ شمال شرق‌ آذربایجان شرقی‌ و نیز ارتفاعات‌ البرز مرکزی رگبار باران گاهی‌ رعد و برق‌ با احتمال وزش‌ باد شدید پیش‌بینی‌ می‌شود.

در ۲ روز آینده در شرق‌ کشور (به‌ ویژه منطقه‌ زابل‌) وزش‌ باد شدید، طوفان گرد و خاک‌ و کاهش‌ کیفیت‌ هوا همچنان تداوم خواهد داشت‌.

چهارشنبه‌ مجددا در نیمه‌ شرقی‌ کشور وزش‌ باد شدید و گرد و خاک‌ پیش‌بینی‌ می‌شود. 

یکشنبه‌ شرق‌ دریایی عمان، دوشنبه‌ دریای عمان و شرق‌ تنگه‌ هرمز و از اواخر وقت‌ سه‌شنبه‌ تا پنج‌شنبه‌ دریای خزر مواج‌ و متلاطمند. 

منبع
hamshahrionline
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز