در شرایط اپیدمی ، شرکت بیمه خودرو انتاریو ثروت زیادی به جیب زد!

Submitted on ش., 10/16/2021 - 22:03

هنگامی که ویروس کوید در ماه مارچ 2020 همه گیر شد، محدودیت ها باعث شد تعداد زیادی از کارمندان اداری از خانه شروع به کار کنند ، بسیاری از شرکت ها درها را به روی مشتریان بستند و محدودیت در سفرهای غیر ضروری باعث شد ترافیک انتاریو به سطحی برسد که هرگز وجود نداشته باشد. این کاهش تقاضای بیمه بود، اما حق بیمه خودرو به میزان قابل توجهی کاهش نیافت. در نتیجه شرکت بیمه انتاریو با سود 3.63 میلیارد یوان پول بی سابقه ای بدست آورد. تصادفات جاده ای و درخواست بیمه به حداقل رسید اما حق بیمه خودرو به میزان قابل توجهی کاهش نیافت. در نتیجه شرکت بیمه انتاریو با سود 3.63 میلیارد دلار پول بی سابقه ای بدست آورد.
بر اساس داده های آژانس آمار بیمه عمومی (سازمان بیمه عمومی بیمه) ، جاده ها و ترافیک جاده ها بسیار کم بوده است که منجر به کاهش تصادفات و خسارت های بیمه ای در سال گذشته شده است و تنها 50 درصد حق بیمه را به خود اختصاص داده است که کمترین رکورد محسوب می شود.
دفتر نظارت بر موسسات مالی کانادا فاش کرد که سود شرکت بیمه خودرو انتاریو در سال 2020 به میزان 3.63 میلیارد دلار بوده است ، در حالی که درآمد کل صنعت بیمه انتاریو 4.44 میلیارد دلار است.
حتی هنگامی که راننده ای در جاده مشاهده نمی شد، با اینکه شرکت های بیمه حق بیمه را برای رانندگانی که در زمان پاندمیک رانندگی نمی کردند، کاهش داد، حق بیمه کلی تا
۱۹۸ میلیون دلار بالا رفت.

ناینش کوتاک ، Nainesh Kotak وکیل معلولیت و جراحات شخصی مستقر در می سیساگا ، از کاهش بیشتر حق بیمه رانندگان در انتاریو ، به ویژه در دوران همه گیری ، حمایت کرده است.

به گزارش تورنتوپرشنز، کوتاک می گوید، شرکت های بیمه به ندرت نرخ خود را کاهش می دهند و این اندک پولی که به رانندگان پرداختند بعد از این بود که رسانه ها کاهش چشمگیر ماشین ها را در جاده ها در زمان پاندمیک متذکر شدند. کاهش شدید ماشین ها به شدت درخواست بیمه ی تصادف را پایین آورد.

کوتاک به این نکته اشاره کرد که در گزارش نهادخدمات مالی استان ها که تابستان امسال انتشاریافت، سود خالص معین شده از ۵٪ تعیین شده بالاتر رفت و به ۲۷/۶٪ رسید و سال گذشته به بیش از پنج برابر رسید که از میزان قانونی خود بالاتر رفت.

با توجه به برداشته شدن تدریجی محدودیت های استانی ، با اینکه برخی کارمندان دورکاری می کنند ولی مشتریان بیمه خودرو ممکن است سال آینده با افزایش نرخ بیمه مجدداً با عادی شدن رانندگی روبرو شوند.

همانطور که همه می دانیم ، رانندگان در انتاریو با توجه به عوامل مختلف ، از جمله نوع وسیله نقلیه ، سن ، سابقه رانندگی و محل اقامت ، بالاترین نرخ بیمه خودرو را در کانادا ، معمولاً بین 1500 تا 1900 دلار در سال می پردازند.

کوتاک همچنین گفت که صنعت بیمه خودرو انتاریو نیز با کاهش پوشش بیمه ، کاهش جبران خسارت و رد مطالبات ، سود خود را به دست می آورد.

کوتاک معتقد است که شرکت های بیمه خودرو قطعاً باید سود ببرند ، اما بادآورده ای که ممکن است در طول همه گیری و احتمالاً در آینده بدست آورند ، غیرقابل قبول است.
تورنتوپرشنز
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز