در سالگرد انقلاب اسلامی، سخنرانی تلویزیونی ابراهیم رئیسی هک شد

Submitted on ش., 02/11/2023 - 10:14

در ویدئویی که گروه «عدالت علی» در توئیتر منتشر کرد، فردی با نقاب از مردم می‌خواهد که پول‌هایشان را از بانک‌های رژیم بیرون بکشند.

این پیام که حدود ۴۰ ثانیه طول می‌کشد می‌گوید: «منابع مالی مردم ایران به دست جمهوری اسلامی به چپاول می‌رود»...

گروه عدالت علی همچنین از مردم می‌خواهد که  فراخوان برای تظاهرات روز ۲۷ بهمن را هرچه بیشتر با دیگران به اشتراک بگذارند. شعارهای «مرگ بر خامنه‌ای» و «مرگ بر جمهوری اسلامی» در این پیام شنیده می‌شود.

ما به یادبود 2 هموطن به قتل رسیده در راه آزادی #سید_محمد_حسینی و #محمد_مهدی_کرمی و انتشار هر چه بیشتر فراخوان 27 بهمنتمامی هم و غم خود را بر این قرار داد تا این هک قبل از 27 بهمن صورت گیرد. از تمامی هموطنان خواهش میکنیم با فراخوان 27 بهمن همسو شوند، دیدارمان در خیابانها(2/3)

گروه عدالت علی در مهرماه گذشته نیز اخبار ساعت ۲۱ صدا و سیما را با شعار «زن زندگی آزادی» مختل کرد. این گروه همچنین تصاویری را از دوربین‌های مداربستۀ زندان اوین منتشر کرده بود که خشونت علیه زندانیان را نشان می‌داد.

انتشار تصاویر زندان اوین در تابستان سال ۱۴٠٠ اولین اظهار وجود گروه عدالت علی بود. بعدها، هک شدن دوربین‌های مداربستهٔ زندان قزل حصار، هک سایت ستاد امر به معروف و چند مورد دیگر به همین گروه نسبت داده شد.

پیام اخیر «عدالت علی» بر گرامی‌داشت یاد سید محمد حسینی و محمدمهدی کرمی، دو تن از اعدام‌شدگان اعتراضات اخیر تأکید می‌کند.

 

دریافت رایگان خبرنامهبا خبر-پیامک های ما اخبار را بصورت زنده دریافت کنید

اخبار جهان را با بارگیری اَپ ار.اف.ای دنبال کنید

منبع
rfi
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز