در داروخانه های شاپرز دراگ مارت کلینک های درمانی احداث می شود!

Submitted on س., 07/25/2023 - 19:39

در داروخانه های شاپرز دراک مارت کلینک های درمانی احداث می شود! مراجعه به پزشک تسهیل می شود.
داروخانه خریداران انتاریو یک کلینیک باز می کند: ورود به خانه را بپذیرید! مراجعه به پزشک راحت تر است.

Shoppers Drug Mart دو کلینیک جدید مراقبت از داروخانه را در انتاریو افتتاح کرده است.

این شرکت روز سه شنبه اعلام کرد که کلینیک ها در Headon Plaza در برلینگتون و Meadowvale Town Center در Mississauga واقع شده اند. Shoppers Drug Mart گفت که این کلینیک ها به بیماران "خدمات پزشکی داروخانه های متنوعی از جمله ارزیابی و درمان تروما و بیماری های رایج مانند عفونت های دستگاه ادراری و چشم صورتی" ارائه می دهند.

در بیانیه‌ای آمده است: «کلینیک‌ها کاملاً با داروخانه ادغام شده‌اند که برای بهبود تجربه کلی بیمار کاملاً بازطراحی شده است».

به گفته Shoppers Drug Mart، فضاهای داروخانه و کلینیک با «ویژگی‌های مناسب برای بیمار» از جمله پیشخوان نسخه، قفسه‌های امن (برای نگهداری نسخه‌های پرشده)، پذیرش‌های مراقبت، اتاق‌های مشاوره کودکان و فضاهای مشاوره «بیایید صحبت کنیم» دوباره طراحی شده‌اند.

جف لگر، رئیس و داروساز Shoppers Drug Mart، گفت که این روش گسترش یافته به ما امکان می دهد نقشی را که داروسازان می توانند در ارائه مراقبت های بهداشتی انتاریو ایفا کنند، دوباره کشف کنیم.

لگر در بیانیه ای گفت: "به همین دلیل است که ما روش حمایت از داروسازان را در ارائه مراقبت در سراسر استان تغییر می دهیم."

خریداران دراگ مارت گفتند که خدمات کلینیک را می توان از قبل رزرو کرد، اما از بازدیدهای قبلی نیز استقبال می شود.

در انتاریو، داروسازان می توانند بیماران مبتلا به بیماری ها و جراحات جزئی را ارزیابی کرده و دارو تجویز کنند. آنها همچنین ممکن است واکسن یا دارو دریافت کنند.

بنا بر گزارش تورنتوپرشنز، سیلویا جونز، وزیر بهداشت انتاریو، گفت که داروسازان "متخصصین مراقبت های بهداشتی بسیار آموزش دیده هستند و با گسترش فعالیت آنها، می توانیم به تعداد بیشتری از ساکنان انتاریو کمک کنیم تا به مراقبت های بهداشتی نزدیک خود دسترسی داشته باشند."

او خاطرنشان کرد که کلینیک جدید "این توفیق را دارد که به داروسازان اجازه می دهد برای برخی از شایع ترین بیماری ها دارو تجویز کنند" و به لطف این ابتکار، بیماران در سراسر انتاریو می توانند به مراقبت در جوامع خود دسترسی داشته باشند و از مراجعه غیر ضروری به اورژانس اجتناب کنند.

علاوه بر انتاریو، Shoppers Drug Mart در آلبرتا و نوا اسکوشیا نیز کلینیک های تحت رهبری داروسازان را افتتاح کرده است و به طور متوسط ​​روزانه حدود ۳۰ بیمار را ویزیت می کند.

تورنتوپرشنزداتکام
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians

بیشترین بازدید اخبار امروز