CMHC: ریسک بازار املاک کانادا کاهش یافته است

Submitted on ش., 08/03/2019 - 14:02

خانه ی مورتگیج دولت فدرال کانادا (CMHC) اخیراً گزارشی درباره ی بازار مشاور املاک در شهرهای اصلی کانادا انتشار داد . این گزارش مبنی بر اینست که ریسک بازار املاک کانادا در شش ماه گذشته کاهش یافته است و از وضعیت قرمز به وضعیت زرد رسیده است.

(CMHC) به طور مداوم ارزیابی ریسک در بازار املاک و مستغلات کانادا را به عنوان قرمز پرخطر برای دو سال گذشته شناسایی کرده است. شرکت های مشاور املاک و مورتگیج کانادا ریسک بازار املاک را در ۴ فاکتور می سنجند. اول اینکه ، آیا لیست معاملات مسکن از حجم معاملات معاملات مسکن بسیار عقب مانده است ، ثانیا ، آیا قیمت املاک و مستغلات به سرعت در حال افزایش است ، سوم ، اینکه آیا قیمت مسکن به طور کاذب زیاد است و چهارم اینکه ، آیا نرخ مسکن بدون سکنه خیلی بالاست.

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، تجزیه و تحلیل جامع از چهار عامل فوق در بازار املاک و مستغلات در شهرهای بزرگ کانادا ، یک شاخص خطر برای بازار املاک و مستغلات را به همراه دارد.

اگرچه در کل بازار املاک و مستغلات کانادا با رنگ زرد خفیف روبرو است ، اما سه شهر هنوز هم در معرض خطر بالای قرمز هستند. این سه شهر تورنتو ، همیلتون و ویکتوریا هستند.

ونکوور برای سه ماه اول شش ماه گذشته در معرض خطر پرخطر بود و این خطر به دلیل افت قیمت خانه در سه ماه گذشته از قرمز به زرد کاهش یافت
تورنتوپرشنز

نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز