چهارشنبه و پنج‌شنبه سراسر کشور تعطیل شد

Submitted on س., 08/01/2023 - 06:14

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت از موافقت هیئت دولت با تعطیلی سراسر کشور در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه به‌دلیل گرمای هوا خبر داد.

وی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:

با توجه به گرمای بی‌سابقه هوا در روزهای جاری، به‌منظور حفظ سلامت شهروندان، هیئت دولت با پیشنهاد وزارت بهداشت مبنی بر تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور موافقت کرد.

به گزارش تسنیم، پیش از این وزارت بهداشت اعلام کرده بود: باتوجه به عوارض گرمای بی‌سابقۀ هوا برای سلامت به دولت پیشنهاد تعطیلی آخر هفته را برای مناطقی که دمای بالاتر از 40 درجه دارند، دادیم.

بر اساس این گزارش، با توجه به اعلام بانک مرکزی مبنی بر تعطیلی بانک ها در روز چهارشنبه و پنج شنبه، بازار سرمایه نیز در روز چهارشنبه تعطیل است.

بانک مرکزی اعلام کرد پیرو موافقت هیات دولت با تعطیلی روزهای‌چهارشنبه و پنج‌شنبه 11 و 12 مرداد ماه در کشور به دلیل گرما، تمامی شعبات بانکی نیز در این دو روز تعطیل شدند. شبکه بانکی موظف شد شعبات کشیک منتخب خود را دایر و به اطلاع عموم برساند.

هم‌چنین تمامی واحدهای قضایی و اداری، کلیه حوزه‌های ستادی و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه (11 و 12 مرداد) نیز تعطیل خواهد بود.

انتهای پیام/+

منبع
tasnim
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز