بیرانوند تیم جدیدش را مشخص کرد | اشتباه بزرگ پرسپولیس و ادعای فرد نزدیک به بیرانوند

Submitted on Mon, 07/03/2023 - 11:43

به گزارش همشهری آنلاین، همه چیز از یک اختلاف ساده استارت خورد، اختلافی که حالا به کلافی سردرگم تبدیل شده است و بیرانوند و پرسپولیس را وارد چالش بزرگی کرده است. علیرضا بیرانوند که نقش مهمی در قهرمانی تیمش در لیگ برتر و جام حذفی ایفا کرد برای تسویه حساب با مدیران تیمش تماس گرفت اما متوجه شد بر سر درصد باقیمانده قراردادش به مشکل بزرگی خورده است.

اختلاف اصلی بیرانوند و باشگاه پرسپولیس بر سر آپشن‌ها بود. بیرانوند معتقد بود هنوز ۴۰ درصد از قراردادش را از پرسپولیس طلب دارد ولی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد او کمتر از ۳۰ درصد طلب دارد. همین موضوع باعث شد تا کار بیرانوند و پرسپولیس به نوتیس دادن و فسخ قرارداد بکشد.

بیرانوند برای جدایی از پرسپولیس سه هفته وقت داشت تا با پرداخت ٢٥٠ هزار دلار جدا شود، او در این مدت می‌توانست به همین شکل برود اما صبر کرد تا شاید مذاکرات به نتیجه برسد. وقتی تیم ملی می‌خواست راهی تورنمنت کافا شود، او پیشنهاد بزرگی را از لیگ عربستان دریافت می‌کند، مذاکرات خیلی سریع انجام و توافقات مقدماتی صورت می‌گیرد.

باشگاه مورد نظر نامه‌ای را برای این بازیکن ارسال و تمامی بندهای قرارداد را تشریح کرده بود.

بعد از قهرمانی در تورنمنت کافا به همراه تیم ملی بیرانوند چندین بار برای دریافت مطالباتش با باشگاه پرسپولیس تماس گرفته اما جواب قانع کننده‌ای دریافت نمی‌کند تا به عنوان آخرین راهکار فسخ قرارداد انجام دهد.

او حالا می‌تواند آزادانه برای ادامه دوران فوتبالش تیم جدید خود را انتخاب کند و با توجه به اینکه پیشنهاد تیم عربستانی آنقدر بالاست به نظر می رسد او به این کشور برود.

پیشنهاد نماینده عربستان ۶ میلیون دلار برای دو فصل است. آنها پاداش های ویژه ای را در بندهای قرارداد گنجانده‌اند که باعث خواهد شد قرارداد بیشتر هم شود.

اشتباه پرسپولیس آنجا بود که در جلسه‌ای که با بیرانوند داشت می‌توانست راه فسخ قرارداد را با دریافت مطالباتش ببندد اما این کار را انجام نداد.

بیرانوند از استقلال پیشنهاد دارد این پیشنهاد از لحاظ مالی سنگین است اما یکی از دوستان نزدیک وی گفت: علیرضا آدم احساساتی است و بعید به نظر می‌رسد به خاطر خاطرات خوبی که با هواداران دارد، راهی استقلال شود.

استقلال برای دو فصل، مبلغ ۶۰ میلیارد به بیرانوند پیشنهاد داده است. استقلال برای سال اول ۳۰ میلیارد و سال دوم، ۶۰ میلیارد به او پیشنهاد داده است. جمعا ۹۰ میلیارد که با در نظر گرفتن آپشن ها، این رقم به حدود ۱۰۰ میلیارد تومان برای دو فصل خواهد رسید.

منبع
hamshahrionline
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز