بودجه خود را سبک سنگین کنید! خریداران خانه کانادایی به دنبال چه محدوده قیمتی هستند؟

Submitted on جمعه, 11/25/2022 - 20:40

میانگین قیمت یک خانه کانادایی در ماه اکتبر بیش از 170000 دلار کاهش یافت از اوج 816720 دلار در فوریه امسال. بر اساس آخرین آمار انجمن املاک و مستغلات کانادا (CREA)، میانگین قیمت یک خانه در ماه اکتبر 644643 دلار بوده است که به صورت فصلی تنظیم نشده است.

بر اساس مطالعه جدیدی که توسط پورتال جستجوی آنلاین املاک Point2 Homes انجام شده است، اگرچه قیمت ها کاهش یافته است، خریداران خانه های کانادایی هنوز اکثراً املاکی را هدف قرار می دهند که هنگام جستجوی لیست های آنلاین بسیار کمتر از میانگین ملی هستند.

در سال ۲۰۲۲، بیش از ۷۵ درصد از ۵ میلیون جستجوی فهرست انجام شده در سایت Point2 Homes برای املاکی با قیمت 600000 دلار یا کمتر بود.

در این گزارش آمده است: «در میان تورم پس از همه‌گیری و افزایش نرخ وام مسکن، خریداران خانه‌های کانادایی باید مواظب بودجه‌ ی خود باشند و محدوده بودجه پایین‌تر گویای درک خریداران از مقرون‌به‌صرفه بودن در بازار مسکن امروز است».

بعلاوه، بیشترین محدوده قیمت خانه توسط کانادایی ها در سال ۲۰۲۲ بین 200,000 تا 300,000 دلار است که کمتر از نیمی از میانگین ملی 640,000 دلاری است.

این گزارش همچنین نشان می دهد که انواع خانه هایی که خریداران خانه کانادایی بیشتر به آنها علاقه دارند عبارتند از: خانه های مستقل (۶۲/۲۱%)، ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ فوت مربع (۶۵/۵%)، 3 اتاق خواب (۲۹/۳۱%) و ۲ تا ۳ دستشویی و حمام (۳۴/۷۶%). .

در میان کسانی که خانه ها را جستجو کردند، ۲۳/۵۷ درصد بین ۲۵ تا ۴۴ سال سن داشتند. این نشان می‌دهد که فعال‌ترین شکارچیان خانگی، نسل‌های جوان ۲۰ و ۳۰ ساله هستند.

بر اساس آمارهای جنسیتی، تعداد مردان و زنانی که در وب سایت Point2Homes خانه جستجو می کنند تقریباً یکسان است، به ترتیب ۴۹/۳% و ۵۰/۷%.


این گزارش نشان داد که برنابی، بریتیش کلمبیا، تنها شهری بود که تعداد جستجوهای آپارتمان در آن بیشتر از خانه‌های مجزا در Point2 بود، در حالی که عکس این موضوع در برامپتون و ویندزور، در اونتاریو صادق بود، جایی که ۸۴ درصد جستجوها برای خانه‌های مجزا بود.

بنا بر گزارش تورنتوپرشنز،‌ در تورنتو، بودجه خریداران خانه به طور قابل توجهی بالاتر از میانگین ملی است. اکثر اهداف جستجو املاکی در محدوده قیمتی ۴۰۰۰۰۰ تا ۱ میلیون هستند. علاوه بر این، تعداد خریداران تورنتو که به دنبال خانه های لوکس هستند (قیمت های بیش از یک میلیون دلار) نیز به طور قابل توجهی از میانگین ملی پیشی گرفته است. پرطرفدارترین انواع خانه ها عبارتند از: خانه های یک خانواده، ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ فوت مربع، با ۳ اتاق خواب و ۲ حمام.

تورنتوپرشنزداتکام
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز